اختتامیه مسابقات فوتبال جام شهدای مدافع حرم در دانشگاه تبریز

۲۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۲ کد : ۹۸۲۰ اخبار
تعداد بازدید:۹۹۱

آیین اختتامیه مسابقات فوتبال جام شهدای مدافع حرم دانشگاه تبریز با حضور هیات رئیسه و جمعی از مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این دوره مسابقات با شرکت بیش از صد نفر از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تبریز در قالب 8 تیم، با برگزاری 28 مسابقه برگزار و در نهایت به ترتیب تیم های شهید فخیمی، شهید امام پناه و شهید کنعانی مقام های اول تا سوم این دوره مسابقات را بدست آوردند و همچنین دکتر حجت زمانی با 16 گل  زده از تیم شهید کنعانی به عنوان  برترین گلزن و عزیز آفتابی نیز به عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شدند.

دکتر مجیدی رئیس دانشگاه تبریز در این آیین در سخنان کوتاهی ضمن ادعای احترام به مقام شهدای انقلاب، 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بر ادامه راه این شهدا تاکید کرد.

دکتر یونس برزگر مسئول بسیج  کارکنان دانشگاه تبریز نیز در این آیین با اشاره به روند برگزاری این دوره مسابقات گفت: مسابقه فوتبال جام شهدای مدافع حرم دانشگاه تبریز به پاس گرامیداشت یاد و خاطره  شهداء مدافع حرم و با نامگذاری اسامی تیم های شرکت کننده به نام  شهیدان والامقام مدافع حرم در راستای ایجاد فضای نشاط معنوی، ایثار، فداکاری و حس همبستگی، وحدت و برادری برگزار شد.

وی در خصوص ویژگی های این دوره از مسابقات افزود: تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم،  پیشکسوتان  ورزشی دانشگاه و حضورخانواده های دانشگاهیان در بازی اختتامیه از بارزترین ویژگی های این دوره از مسابقات  فرهنگی ورزشی بود.

 


( ۴ )

نظر شما :