دوره دانش افزایی ویژه اساتید دانشگاه تبریز برگزار می شود

۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰ کد : ۹۷۹۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۴۷

دوره های دانش افزایی و توانمندسازی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز، از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر باب اله حیاتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره ها بیشتر با هدف دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هیات علمی جوان دانشگاه و به ویژه اولویت با اعضای هیات علمی کمتر از 10 سال سابقه برگزار می شود.

این عضو هیات رئیسه دانشگاه تبریز در ادامه با اشاره به برنامه های این دوره برگزاری دوره های دانش افزایی اعضای هیات علمی افزود: این دوره با محوریت روش و فنون تدریس و ضوابط و مقررات دانشگاهی در بین روزهای 30 تیرماه الی 1 مرداد ماه ( به مدت سه روز ) در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

به گفته وی ثبت نام در این دوره از 11 تیرماه آغاز شده و تا 20 همین ماه ادامه خواهد داشت.

یادآور می شود: دانشگاه تبریز در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۱ دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی، بیش از 24 هزار  نفر دانشجو و 457 هزار مترمربع فضای آموزشی، کمک آموزشی و پژوهشی و نیز به جهت همجواری با دانشگاه های بزرگ کشورهای منطقه، به عنوان بزرگترین مرکز علمی غرب و شمال غرب کشور، عهده دار بخش بزرگی از مسئولیت تولید علم و فناوری و رقابت در عرصه های بین المللی است.


نظر شما :