افتتاح چند پروژه ورزشی در دانشگاه تبریز

۰۴ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۴ کد : ۹۶۸۲ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۳۲۳

چند پروژه ورزشی با حضور هیات رئیسه دانشگاه، جمعی از اعضای شورای شهر تبریز، اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این پروژه ها شامل پیست دوچرخه سورای، کافه رستوران یاس مجموعه ورزشی ژیمنازیوم و راه اندازی آکادمی ورزشی تیراندازی با کمان بود که برای آنها حدود 250 میلیون تومان هزینه شده است.

یادآور می شود: کافه رستوران یاس مجموعه ورزشی ژیمنازیوم با سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش 150 میلیون تومان، پیست دوچرخه سورای ویژه دختران در خوابگاه شهدا نیز با اختصاص مبلغ 100 میلیون تومان از طرف وزرات علوم با حمایت نماینده شبستر و آکادمی ورزشی تیراندازی با کمان هم با مشارکت هیات تیراندازی به همراه برپایی کلاس های آموزشی و تفریحی برای دختران راه اندازی شده و در آینده نزدیک هم طرح های دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تبریز در سال 1336 با هدف کلان توسعه و گسترش ورزش در میان اقشار دانشگاهیان بوجود آمده و عمده فعالیت آن می توان به برگزاری مسابقات ورزشی، امور فوق برنامه جهت پر کردن اوقات فراغت دانشجویان، توسعه ورزش در بین اساتید و کارکنان، آمادگی، تجهیز و نگهداری از سالن ها و اماکن ورزشی اشاره کرد.

 

 

 


( ۷ )

نظر شما :