ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان آذربایجان شرقی تا ۲۷ خرداد ماه

۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۰ کد : ۹۶۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۲۴

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجانشرقی گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور از 18 خردادماه آغاز شده و تا 27 خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی خدیوی با اعلام این مطلب و با تاکید بر اینکه دانشگاهیان مشتاق سفر زیارتی عتبات عالیات می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir برای ثبت نام در کاروان های عتبات اقدام کنند، اظهار داشت: پس از پایان ثبت نام قرعه کشی و نتیجه آن از طریق سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir و نیز پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 وی با بیان اینکه اعزام ‌های این دوره از 31 تیرماه سال جاری آغاز می‌شود و تا 15 مهرماه ماه سال 98 ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این دوره از اعزام دانشگاهیان که در تابستان و پائیز سال جاری برگزار خواهد شد و با مناسبت های ویژه ای چون عرفه، عاشورا و تاسوعای حسینی همزمان خواهد بود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجانشرقی با اشاره به این‌که در این دوره بیش از 600 نفر از دانشگاهیان به عتبات اعزام می‌شوند، اظهار کرد: این تعداد در قالب 14 کاروان با برنامه ریزی های صورت گرفته به عتبات اعزام می‌شوند.

به گفته وی برای دانشگاهیانی که به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شوند وام قرض الحسنه سه میلیون تومانی و برای زائرینی که به صورت زمینی اعزام شوند، وام یک و نیم میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که بعد از نهایی شدن ثبت نام  این تسهیلات در اختیار زائرین دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر خدیوی همچنین در خصوص هزینه سفر اعزام عتبات در این دوره افزود: قیمت عتبات عالیات بر اساس ارز نیمایی محاسبه می شود، بنابراین با نوسان قیمت ارز شاهد افزایش یا کاهش قیمت خواهیم بود.

به گفته وی هزینه این دوره سفر اعزام، حدود قیمت هوایی3 میلیون و 500 هزار تومان و سفر زمینی یک میلیون و 900 هزار تومان است و در ایام خاص زیارتی مانند عرفه شاهد افزایش 15 درصدی هزینه خواهیم بود.

یادآور می شود: در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان پیش بینی شده بیش از 13 هزار نفر از دانشگاهیان کشور به این سفر اعزام شوند.


( ۳ )

نظر شما :