سومین دوره کارگاه آموزشی نشریات دانشگاهی در دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰ کد : ۹۳۴۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۰۷

 

سومین دوره کارگاه آموزشی نشریات دانشگاهی به مدت سه روز با حضور جمعی از دانشجویان و فعالان این حوزه  به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر جعفر رازقی مدیر فرهنگی دانشگاه تبریز در این باره، هدف از برگزاری این دوره ها را مهارت افزایی و ارتقای سطح کیفی نشریات دانشگاهی عنوان کرد، یادآور شد: سومین دوره کارگاه آموزش روزنامه نگاری و اصول زیباسازی بصری نشریات، براساس مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  برای اجرای دستورالعمل ناظر بر فعالیت های نشریات دانشگاهی، در این دانشگاه برگزار شد.

به گفته وی در دوره عمومی روزنامه نگاری برای نشریات دانشجویی، سرفصل های خبرنویسی، گزارش نویسی، مقاله نویسی، فنون مصاحبه و تکنیک های انتشار نشریات دانشگاهی و در دوره  تخصصی صفحه آرایی، مباحث فنی گرافیکی و زیبا سازی بصری، با استفاده از نرم افزار حرفه ای ایندیزاین به دانشجویان شرکت کننده آموزش داده شد.

وی در ادامه تاکید کرد: این دوره با تدریس امیرهوشنگ قلندری داور جشنواره های نشریات دانشجویی کشور، نویسنده کتاب های روزنامه نگاری در نشریات دانشجویی و مدرس دوره های آموزشی در دانشگاه های مختلف برگزار شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه تبریز در خاتمه اضافه کرد: سومین دوره کارگاه آموزشی نشریات دانشگاهی در نهایت با برگزاری آزمون پایان دوره به کار خود پایان داد و به دانشجویانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کردند از سوی مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریز گواهی پایان دوره اعطا  خواهد شد.


( ۴ )

نظر شما :