بازدید رئیس و جمعی از مدیران دانشگاه تبریز از سرای دانشجویی ولیعصر(عج)

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۴ کد : ۹۳۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۸۹

 به مناسبت هفته سراهای دانشجویی روز گذشته رئیس و جمعی از مدیران دانشگاه تبریز از سرای دانشجویی ولیعصر(عج) این دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، به مناسبت هفته سراهای دانشجویی برنامه های متنوع و مختلفی در نظر گرفته شده که بازدید از خوابگاه های دانشجویی از جمله یکی از آنها است که در همین راستا در طول این هفته همچنین رئیس دانشگاه تبریز و هیات همراه وی بازدیدی از سرای دانشجویی شهدا داشتند.

همین گزارش حاکس است؛ هفته سراهای دانشجویی، امسال در دانشگاه ها با شعار «سراهای دانشجویی، عرضه نوآوری، مهارت محوری و رونق تولیدات دانشجویی» برنامه‌ریزی شده که از 7 اردیبهشت ماه آغاز تا 13 همین ماه ادامه خواهد داشت و بر همین اساس در این هفته با توجه به شعار امسال برای دانشجویان دانشگاه تبریز برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که  از جمله آنها می‌توان به غبار روبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، جشنواره غذاهای محلی، انتخاب اتاق نمونه، برگزاری کارگاه های آموزشی، جنگ شادی، تور تبریز گردی، کوه پیمایی، برپایی بازارچه فروش، اجرای مسابقه بهداشت، اهدای نمادین گل، تجلیل از همکاران سراهای دانشجویی، ویزیت پزشک متخصص، بازدید و ... اشاره کرد.

 

 


( ۲ )

نظر شما :