در بین دانشگاه های سطح یک کشور؛ مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز، برتر انتخاب شد

۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۲ کد : ۹۰۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۳۲

 

مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز عنوان نمونه مراکز مشاوره  سال 97  را در بین دانشگاه های سطح یک کشور ( بالای 15 هزار نفر دانشجو) دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به خود اختصاص داد.

دکتر شهرام واحدی رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: مرکز مشاوره دانشجویی این دانشگاه عنوان نمونه برگزیده را براساس ارزیابی‌ها و رتبه بندی صورت‌گرفته توسط سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدست آورده است.

به گفته وی انجام مشاوره های فردی و گروهی، برگزاری کارگاه های مختلف، برگزاری جلسه های سخنرانی های مختلف، روان سنجی، پیگیری های مددکاری، خدمات روان پزشکی، فعالیت های شعب مشاوره دانشجویی در خوابگاه ها و دانشکده ها، همچنین انجام طرح های پژوهشی و تحقیقاتی و ... از جمله معیارها و شاخصه های این انتخاب، بوده است.

 همین گزارش حاکی است: در این خصوص لوح تقدیری به امضاء دکتر محمد رضا علم، معاون امور دانشجویان داخل و دکتر منصوره سادات صادقی، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان رسیده، که در آن آمده است: پویایی هر سازمان در گرو خلاقیت ها و تلاش هایی است که از درون سازمان نشات می گیرد و هر تلاشی که در راستای به ثمر نشستن این خلاقیت ها باشد بی تردید نقش سازنده ای در تعالی سازمانی دارد. ضمن قدردانی و ارج نهادن به تلاش ارزنده رئیس و همکاران محترم آن مرکز در ارائه خدمات روانشناختی به دانشجویان عزیز کشور، بدینوسیله آن مرکز را به عنوان " مرکز مشاوره نمونه دانشجویی در سال 97  " بر می گزیند.

اضافه می نماید: مرکز مشاوره دانشگاه تبریز در سال های اخیر در چندین دوره نیز به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشوری انتخاب شده بود.

 


( ۶ )

نظر شما :