به میزبانی دانشگاه تبریز؛ دو کارگاه آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و مدیران رسانه ها و خبرگزاری ها برگزار شد

۰۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۷ کد : ۸۶۵۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۷۵

 

دو کارگاه آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و مدیران رسانه ها و خبرگزاری ها با حضور گسترده شرکت کنندگان به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، اولین کارگاه آموزشی« عکاسی  با تلفن همراه؛ اصول و تکنیک ها» بود که با مدرسی رضا جهدی عکاس و سینماگر برگزار شد.

«روابط عمومی آنلاین و خبر نویسی پیشرفته در فضای وب به سبک رویترز» از دیگر کارگاه آموزشی بود که با حضور و تدریس دکتر علیرضا عبداللهی‌نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد که وی، دانش آموخته دکتری علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیات علمی دانشکده علوم ارتباطات این دانشگاه است.

یادآور می شود: پیش از برپایی این دو کارگاه آموزشی نیز نشست کارگروه بررسی ارتقاء جایگاه و ارزیابی عملکرد روابط عمومی های علمی کشور و تبادل نظر و هم اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه سه و دبیران مناطق ده گانه کشور با حضور دکتر عبداللهی‌نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شده بود.


( ۲ )

نظر شما :