رئیس جدید دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز منصوب شد

۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۴ کد : ۸۵۰۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۵۲

 

با حکم دکتر میررضا مجیدی، رئیس جدید دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رئیس دانشگاه تبریز طی حکمی دکتر محمد عباس زاده استاد گروه علوم اجتماعی را به ریاست دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی و با استناد به مفاد ماده 6 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، به این سمت منصوب می شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

اضافه می نماید: دکتر محمد عباس زاده استاد گروه آموزشی علوم اجتماعی دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز بوده و از سوابق علمی و اجرای وی می توان به رئیس استعداد های درخشان، مدیر خدمات آموزشی، مدیر گروه علوم اجتماعی، معاون پژوهشی دانشکده، رئیس موسسه تحقیقات اجتماعی دانشگاه، چاپ بیش از 15۰ مقاله در مجلات علمی پژوهشی، ارایه بیش از 6۰ 1 مقاله درکنفرانس های داخلی و خارجی، اجرای 20 طرح تحقیقاتی، تالیف و ترجمه دو کتاب و ... اشاره کرد.

همین گزارش حاکی است: رئیس دانشگاه تبریز همچنین طی نامه جداگانه ای از خدمات دکتر رجب ایزدی رئیس پیشین این دانشکده قدردانی کرده است.


( ۱۴ )

نظر شما :