مراسم تکریم از بازنشستگان در دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۵ کد : ۷۶۰۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۷۱۱

مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور فرماندار تبریز و مسئولین دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز در این آیین با تبریک روز بازنشستگان گفت: بازنشستگان سرمایه های ارزشمند کشورمان هستند و با انتقال تجربه ها و دانش آنان به نسل امروز می توان از بسیاری از تنگاهای موجود عبور کرد.

دکتر محمدرضا پورمحمدی تصریح کرد: بازنشسته ها همچون باغبانی هستند که با پرورش نسل جوان به عنوان یک گل می توانند در شکوفایی کشورمان نقش تعیین کننده ای داشته باشند و بر این اساس باید از وجود پر برکت آنان در جامعه بهره مند شد.

به گفته وی نسل امروز باید قدردان زحمات و تلاش این عزیزان در جامعه باشند و روز تکریم از بازنشستگان بهترین فرصت برای ارج نهادن به خدمات آنان است.

رییس دانشگاه تبریز اضافه کرد: اگر امروزه از دانشگاه تبریز در بخش های های مختلف به افتخار یاد می کنند این امر در سایه تلاش و همت همه دانشگاهیان و به ویژه بازنشستگان این دانشگاه بدست آمده است که این امانت گرانبها از آنان به ما رسیده است.

فرماندار شهرستان تبریز نیز در این مراسم گفت: بازنشسته ها سرمایه های اجتماعی عظمیی برای کشورمان به شمار می روند، چرا که این افراد در طول 30 سال خدمت خود، تجربیات فراوانی اندوخته اند که در صورت استفاده از تجربیات آنان در هر دستگاه و سازمان می توان به اقتدار آن سازمان کمک شایانی کرد.

علیار راستگو در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر اکثر مشکلات ما در برخی دستگاه ها و سازمان ها به خاطر نداشتن تجربه، دانش و مهارت نسل جدید است، تصریح کرد: بازنشستگان با انتقال مهارت خود به نسل آینده می توانند سهم مهمی در حل مشکلات کشور داشته باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: امروزه در کشورمان در بخش های مختلف منابع خدادادی، طبیعی و به ویژه نیروی انسانی ماهر متخصص وجود دارد که با بهره برداری درست و به موقع می توان به توسعه پایدار کشور کمک نمود که نمونه بارز این امر نیز نیرو های بازنشسته کشور هستند که باید در حد توان از دانش آنان استفاده نمود.

محمدحسین بنی نوع رییس کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز نیز ضمن تبریک روز تکریم بازنشستگان با ارایه گزارش و خیر مقدم به شرکت کنندگان خواستار توجه جدی به این قشر از جامعه شد.

شایان ذکر است: این مراسم از سوی کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز برگزار شد؛ تقدیر از بازنشستگان و اجرای موسیقی و ... از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 


( ۲ )

نظر شما :