مسابقات ورزشی دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه تبریز برگزار شد

۰۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۸ کد : ۶۷۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۳۸
مسابقات ورزشی دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه تبریز برگزار شد


اولین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز با اعلام اینکه این مسابقات به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و بزرگداشت هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات با حضور تیم هایی از دانشجویان غیر ایرانی شاغل به تحصیل در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز و جامعه المصطفی العالمیه شعبه تبریز برگزار شد.
معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، افزود: این دوره از مسابقات در 2 رشته تنیس روی ‌میز و فوتسال و با حضور بیش از 100 دانشجوی خارجی از 10 کشور منجمله عراق، سوریه، تاجیکستان، آذربایجان، نیجریه و سنگال برگزار شد .
دکتر امامعلی پور اضافه کرد: در پایان مسابقات و در رشته فوتسال که با حضور 6 تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد؛ تیم الف دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه تبریز موفق به کسب عنوان قهرمانی گردید و تیم های الف و ب جامعه المصطفی العالمیه تبریز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین در رشته تنیس روی میز نیز دانشجویان جامعه المصطفی العالمیه حائز رتبه های اول تا سوم این مسابقات شدند.
وی تصریح کرد: میزبانی شایسته دانشگاه تبریز از این مسابقات در راستای رویداد  2018 تبریز، تحکیم مناسبات فرهنگی و ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان غیر ایرانی از اهداف کمیته برگزاری این مسابقات بود.

 


( ۳ )

نظر شما :