حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه تبریز در راهپیمایی 13 آبان

۱۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۱ کد : ۵۱۰۰ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۸۳۶

دانشگاهیان دانشگاه تبریز با حضور گستره خود در راهپیمایی 13 آبان، با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دانشگاهیان دانشگاه تبریز همگام با آحاد مردم و سایر ارگان ها و نهادهای دولتی، در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند و با سر دادن شعارهای « مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»،« مرگ بر آل سعود» و اعلام انزجار از استکبار جهانی و ایادی آنها، گروه های تکفیری و سلفی، بار دیگر بر آزادی خواهی و حمایت خویش از کشورهای مظلوم منطقه از جمله عراق و سوریه، تاکید کردند.

بر پایه همین گزارش، به همین مناسبت بیانیه ای از سوی دانشگاه تبریز صادر شد که متن آن به شرح ذیل است:

سیزدهم آبان ماه، از ماندگارترین ایام در اوراق سرخ انقلاب اسلامی و حافظه تاریخی ملت همیشه بیدار ایران اسلامی بوده و تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش‌آموزان در سال 1357و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358را در سینه خود حک کرده است. روزی که با استکبار ستیزی و برملاشدن سیاست ها و نیرنگ های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی عجین شده است.

سیاست پیش پا افتادۀ آمریکای مستکبر بر کسی پوشیده نبوده و امروز هم با در اختیار گرفتن پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، رسانه ها و شبکه های مجازی، همواره در صدد است تا سایه شوم خود را بر جهان بگستراند؛ اما غافل از آن است که بیداری ملت های منطقه به خاموشی نخواهد گرایید و ایران اسلامی نیز به عنوان الگوی آزادی خواهان جهان،  با رهبری داهیانه  امام راحل و خلف بر حق شان، مقام عظمای ولایت و تلاش دولتمردان  در دوره های مختلف، از کور راه های تاریخ به آسانی گذشته است و با اقتدا به رهبر آزادگان، امام حسین(ع) و با تاسی از عاشورای حسینی، در مقابل هیچ ظالمی گردن خم نخواهد کرد و به یاری خدا، هیبت پوشالین مدعیان زر و زور را درهم خواهد شکست.

دانشگاهیان دانشگاه تبریز، ضمن اعلام  نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و لبیک عمارگونه به رهبر معظم نقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای(مدظله العالی)، از مردم ولایی  برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت می کند  و اعلام می دارد که دانشگاه تبریز نیز با شرکت حداکثری در این راهپیمایی، یکپارچگی، عزم، اراده، عزت و عظمت ملت ایران را به منصه ظهور خواهند گذاشت.

 

 

 

 

 

 


( ۱۳ )