گشایش نمایشگاه خیریه« عیدونه» در دانشگاه تبریز

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۴ کد : ۲۱۶۳۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۷

 
شانزدهمین بازارچه خیریه تحت عنوان «عیدونه» امروز در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه گشایش یافت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، نمایشگاه خیریه عیدونه در قالب 15 غرفه از آثار هنری و صنایع دستی دانشجویان از جمله ( آب و آینه،گل و گیاه، نقاشی، قاب، جرم و سفال، چرم، تنقلات، بدلیجات، کافه عیدونه، آشپزی، یاکاموز، و...) در نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه بیشتر با هدف تشویق دانشجویان و دانشگاهیان برای مشارکت در فعالیت‌های امور خیریه، کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و به ویژه کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کودکان تبریز، کمک به قشر نیازمند جامعه برای بازدید علاقمندان دایر شده است.
این نمایشگاه تا روز دوشنبه 21 اسفندماه از ساعت 10 صبح تا 17:30 بعداز ظهر برای بازدید علاقمندان دایر شده است.
همین گزارش حاکی است: عواید حاصل از فروش آثار هنری و فرهنگی این نمایشگاه و به ویژه کمک های خیریه جمع شده در این نمایشگاه برای امور خیریه از جمله برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان و افراد نیازمند اعطا خواهد شد.
یادآور می شود: کانون آینه دانشگاه تبریز در سال 86 با هدف بررسی و تبیین علمی و جامعه شناسی مسئله فقر در سطح دانشگاه و جامعه و ارائه راهکارهای مبارزه با آن و تلاش برای رسیدن به جامعه‌ای با شاخص‌های فرهنگی بالا، آشناسازی قشر دانشجو با مسئله محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ نوع دوستی در بین دانشجویان و آسیب‌شناسی گروه‌های نیازمند در جامعه فعالیت خود را در این دانشگاه آغاز کرده و در حال حاضر این کانون دو هزار  نفر عضو دارد.

 


( ۱ )

نظر شما :