معاون دانشجویی دانشگاه در دیدار دانشجویان ساکن در خوابگاه فجر:

هدف اصلی معاونت دانشجویی فراهم کردن بسترهای رفاهی در خوابگاه‌ها است

۰۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۸ کد : ۲۰۸۲۴ اخبار
تعداد بازدید:۷۶۷

 

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز به همراه مدیران حوزه‌ی دانشجویی، مدیر منابع انسانی، مدیر امور فرهنگی، معاون مدیریت امور فنی، رئیس حفاظت فیزیکی دانشگاه و مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه با حضور در خوابگاه فجر از نزدیک در جریان مشکلات و مطالبات دانشجویان ساکن در این خوابگاه قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر موسی رضائی معاون دانشجویی دانشگاه تبریز طی سخنانی در این دیدار اظهار کرد: هدف اصلی ما فراهم کردن بسترهای رفاهی در سراهای دانشجویی است و همکاران ما به‌صورت شبانه‎روزی در حال تلاش و خدمت رسانی به دانشجویان هستند.

وی ادامه داد: علت اصلی دعوت مدیران سایر واحدها به این دیدار، ارتباط مشترک بین واحدها در حل مشکلات موجود در خوابگاه‌ها است؛ چراکه اکثر معاونت‌ها و مدیریت‌های دانشگاه در مسائل صنفی و رفاهی سراهای دانشجویی اعم از مشکلات تاسیساتی، فنی، فضای سبز، سگ‌های ولگرد و ... دخیل هستند و برخلاف تصور دانشجویان، تنها بخشی از این مشکلات مربوط به حوزه‌ی معاونت دانشجویی است.

استقبال خوب دانشجویان از طرح مائده

مدیر امور دانشجویی دانشگاه تبریز نیز گفت: ما در طول یک سال اخیر سعی کردیم کارهای متفاوتی را انجام دهیم؛ به‌طوریکه کنترل کیفیت، کمیت و بهداشت غذا و اماکن پخت غذا جزو اولویت‌های ما می‌باشد و در حال حاضر کارشناسان ناظر ما از مرحله‌ی ورود مواد اولیه تا توزیع غذا را نظارت و بازرسی می‌کنند.

محمد شهری در ارتباط با طرح مائده نیز اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه تبریز پیشرفته‌ترین سیستم آشپزخانه در کشور را دارد. ایجاد تنوع عذایی و حرکت به سمت غذاهای بدون برنج و سلامت محور، مهم‌ترین اهداف ما از اجرای طرح مائده است اما چون این طرح برای نخستین بار اجرا می‌شود، برخی مشکلات وجود دارد و من نیز از کیفیت مائده ناراضی هستم.

وی در خصوص سیستم تشخیص چهره‌ی مستقر در سلف‌ها و رستوران‌ها نیز گفت: ما مکلف هستیم به دانشجویان حاضر در دانشگاه و فعال در تحصیل غذا بدهیم و به این دلیل سیستم تشخیص چهره را راه‌اندازی کردیم.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه تبریز در واکنش به ادعای مطرح شده در خصوص ارتباط طولانی شدن صف‌های رستوران‌ها به دستگاه تشخیص چهره تاکید کرد: طولانی بودن صف‌ها هیچ ارتباطی به سیستم تشخیص چهره ندارد. چراکه زمان تشخیص چهره‌ی دانشجویان، تنها چند ثانیه طول می‌کشد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. علت اصلی ایجاد صف‌های طولانی، مراجعه‌ی هم‌زمان دانشجویان بین ساعات ۱۱:۴۵ الی ۱۳ می‌باشد و اگر بعد از ساعت ۱۳ به سلف‌ها مراجعه کنید، خواهید دید که صف‌ها در حالت عادی هستند.

براساس این گزارش، در این دیدار مدیر تربیت بدنی و روسای مرکز بهداشت و مرکز مشاوره‌ی دانشگاه نیز پاسخگوی دانشجویان شدند.

گفتنی است؛ حضور در خوابگاه‌ها یکی از برنامه‌های معاونت دانشجویی دانشگاه تبریز است و این دیدارها با حضور مدیران واحدهای مختلف دانشگاه برگزار می‌شود و مسئولان دانشگاه ضمن استماع نظرات، مطالبات و دغدغه‌های دانشجویان، از نزدیک در جریان مشکلات خوابگاه‌ها قرار می‌گیرند.


( ۱ )

نظر شما :