معاون پشتیبانی و توسعه‌ی منابع دانشگاه تبریز در نشست صمیمی کارکنان فرزند شهید دانشگاه:

نباید جایگاه ایثار و شهادت خدشه‌دار شود

۰۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۶ کد : ۲۰۷۸۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۸۴۳

نشست صمیمی کارکنان فرزند شهید دانشگاه با معاون پشتیبانی و توسعه‌ی منابع دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر سید صمد حسینی معاون پشتیبانی و توسعه‌ی منابع دانشگاه در نشست صمیمی کارکنان فرزند شهید دانشگاه، بر ضرورت حفظ جایگاه والای ایثار و شهادت تاکید و اظهار کرد: از همه‌ی همکاران مخصوصا ایثارگران عزیز می‌خواهم وحدت و همدلی خود را حفظ کنید.

وی ادامه داد: هیچکدام از شما اجازه ندهید که ابزار افرادی خاص باشید. نباید با خدشه دار کردن جایگاه ایثار و شهادت، این فرهنگ مقدس صرف امیال شخصی شود.

دکتر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با خدمات ارائه شده به نیروهای شرکتی دانشگاه نیز گفت: ابتدایی‌ترین و کم‌ترین کاری که می‌توانیم در قبال همکاران عزیز شرکتی انجام دهیم، تکریم این عزیزان است. ما معتقد هستیم اعضای هیات علمی، کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداری و شرکتی همگی اعضای خانواده‌ی بزرگ دانشگاه تبریز هستند و اگر قرار باشد خدماتی از قبیل بیمه‌ی تکمیلی و... داده شود، باید نیروهای شرکتی را نیز مشمول این خدمات قرار دهیم.

وی تاکید کرد: نباید نیروهای شرکتی را نادیده بگیریم و مطمئن باشید اگر این عزیزان بخاطر قصور ما در ارائه‌ی خدمات، دچار مشکل و صدمه شوند، باید در روز قیامت پاسخگوی آن‌ها باشیم. همانطور که در این دو ماه اخیر مشاهده کردید، حقوق نیروهای شرکتی را زودتر از نیروهای رسمی و ... پرداخت کردیم و بحث پرداخت ۵۰ درصد بیمه‌ی تکمیلی آن‌ها را نیز حل می‌کنیم.

معاون پشتیبانی و توسعه‌ی منابع دانشگاه تبریز با انتقاد از نبود خوابگاه متاهلی در دانشگاه در سال‌های اخیر گفت: وقتی می‌بینم که یک زوج دانشجو مجبور هستند به دور از یکدیگر و در خوابگاهی مجزا زندگی کنند، از ته دل ناراحت و متاسف می‌شوم؛ درحالیکه واحدهای خوابگاهی شهرک امام(ره) را ارزان واگذار کردیم. به همین دلیل تمام تلاش خود را در ساخت خوابگاه متاهلی به کار خواهیم بست.

دکتر حسینی در ادامه‌ی این نشست، سوالات، مطالبات و مشکلات مطرح شده از سوی حاضرین در جلسه را پاسخ داد.


( ۳ )

نظر شما :