در راستای تأمین زمین و احداث مسکن دانشگاهیان صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه تبریز با اداره کل راه و شهرسازی استان

۲۲ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۴ کد : ۲۰۷۰۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۴۷۱

دانشگاه تبریز و اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی در خصوص تأمین زمین و احداث واحدهای مسکونی برای اعضای هیات علمی و یاوران علمی (کارکنان) ویژه دانشگاه‌تبریز تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای اجرای تفاهم نامه فیمابین وزرای راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تأمین زمین و احداث واحدهای مسکونی برای اعضای هیات علمی، یاوران علمی (کارکنان) به امضای دکتر صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز و دکتر امیر بخشی زاده، مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی رسید.

یادآور می شود، پیش از این، وزرای علوم و راه و شهرسازی  بر اساس تفاهم نامه ای شامل 7 ماده برای تامین زمین و احداث مسکن مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به توافق رسیده اند.
لازم به ذکر است؛ همچنین در راستای اجرایی نمودن تفاهم نامه دیگری فی مابین وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و راه و شهرسازی مبنی بر احداث 850 واحد خوابگاه دانشجویی متاهلین در اراضی خلعت پوشان و همچنین سایت جنوبی دانشگاه از اراضی ساری زمین مقرر گردید و موضوع از سوی کارشناسان ذیربط مورد بررسی قرار گرفت تا نسبت به انعقاد تفاهم و عملیاتی نمودن موضوع اقدام لازم بعمل آید.


( ۷ )

نظر شما :