دومین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه ۳ کشور در دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۲ کد : ۲۰۵۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۴۷۱

دومین نشست هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان تربیت‌بدنی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور در سال جاری به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمد رسول خدادادی، دبیر تربیت‌بدنی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور و مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه گفت: این نشست به‌منظور هم‌اندیشی و همفکری در مورد مسائل ورزش منطقه، بررسی تنظیم برنامه‌های تقویم ورزشی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور و همچنین آمادگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیاد سال ۱۴۰۳ در دانشگاه اصفهان، تشکیل شده است.

وی در ادامه، تشکیل شورای ورزشی و ایجاد بانک اطلاعاتی تخصصی ورزشی در رشته‌های مختلف را در برگزاری هر چه‌بهتر مسابقات در دانشگاه‌ها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش، در حد توان و با توجه به استانداردهای لازم، سطح اجرای مسابقات را بالا ببریم.

 دبیر تربیت‌بدنی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: امروز زیرساخت، ظرفیت و توانمندی‌های زیادی در برخی دانشگاه‌های منطقه در حوزه ورزش وجود دارد که باید از این پتانسیل برای رشد، برگزاری مسابقات و توسعه ورزش در رشته‌های مختلف در سطح منطقه، ملی و جهانی بهره‌مند شد.

وی با اشاره به فستیوال ورزش دانشگاهی روسیه هم گفت: در این فستیوال دو نماینده از دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور (دانشگاه تبریز و ارومیه) حضور داشتند که امیدواریم در فستیوال بعدی، دانشگاه‌های زیادی از این منطقه حضورداشته باشند.

دکتر عبداللهی، معاون تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز نیز در این نشست ضمن تشریح نحوه برگزاری مسابقات و مسائل فنی مسابقات گفت: مسابقات انتخابی المپیاد سال ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور در ۲۹ رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه‌های منطقه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این نشست مدیران و کارشناسان تربیت‌بدنی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور نیز به ارائه دیدگاه‌ها، موانع و برنامه‌های خود در راستای محوریت جلسه پرداختند.

نشست مدیران و کارشناسان تربیت‌بدنی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور با حضور مدیران دانشگاه‌های منطقه سه کشور (دانشگاه‌های تبریز، ارومیه، تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، زنجان، شهید مدنی آذربایجان، صنعتی سهند، صنعتی ارومیه، بناب، محقق اردبیلی، مراغه، هنر اسلامی تبریز)، نمایندگان دانشگاه‌های غیرانتفاعی، پیام نور، فنی و حرفه‌ای، دانشگاه جامع علمی و کاربردی و فرهنگیان به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.


نظر شما :