فارغ التحصیلی اولین دانشجوی خارجی دکتری رشته رفتار حرکتی دانشگاه تبریز

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۴ کد : ۲۰۲۴۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۰۲۴

 

اولین دانشجوی خارجی دکتری رشته رفتار حرکتی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز با دفاع از رساله خود فارغ التحصیل شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، حسام یاسین خضر الموزان از کشور عراق، اولین دانشجوی خارجی شاغل به تحصیل در مقطع دکترای رشته رفتار حرکتی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز با دفاع از رساله خود با عنوان« نقش عوامل آمادگی حرکتی، شناختی و کینماتیکی در پیش بینی عملکرد ژیمناست های دختر ماهر و نیمه ماهر در شرایط فشار روانی متفاوت» فارغ التحصیل شد.
این فارغ التحصیل دانشگاه تبریز از رساله دکتری خود با راهنمایی دکتر مهتا اسکندرنژاد، مشاوره دکتر شیرین یزدانی و با داوری دکتر امیر قیامی راد و دکتر بهزاد بهزادنیا از اعضای هیات علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز و دکتر حسن محمدزاده به عنوان داور خارجی، با درجه عالی دفاع کرد.
لازم به ذکر است؛ حسام یاسین خضر الموزان ورودی مهر 1398 دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز است که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه واسط عراق و کارشناسی ارشد را از دانشگاه مستنصریة عراق اخذ کرده بود و برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری، دانشگاه تبریز را انتخاب کرده بود.

دانشگاه تبریز به خاطر امکانات علمی، پزوهشی و آموزشی و همچنین وجود اشتراکات بین دو کشور ایران و عراق، مقصد تعداد بالای دانشجویان عراقی است.

 

تخرج أول طالب دکتوراه أجنبی فی مجال السلوک الحرکی من جامعة تبریز

 

کلید واژه ها: دانشگاه ورزشی دانشگاه بدنی علوم ورزشی دانشگاه دانشگاه تبریز علوم ورزشی دانشگاه تبریز


( ۱۶ )

نظر شما :