انتصاب رئیس جدید دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۲ کد : ۲۰۱۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۸۷

 

با حکم رئیس دانشگاه تبریز، رئیس جدید دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده، طی حکمی دکتر هاشم رستم زاده را به سمت رئیس جدید دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز منصوب کرد.

در حکم وی آمده است:  نظر به سوابق و تجارب ارزنده آن همکار محترم و با استناد به مفاد ماده 6 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، برای مدت دو سال به عنوان «سرپرست دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی» منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است؛ دکتر هاشم رستم زاده، دانشیار گروه جغرافیای طبیعی- اقلیم شناسی دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی است و از سوابق اجرایی و علمی وی می توان مسئول سایت تحقیقات آب و هواشناسی کاربردی دانشکده جغرافیا، رئیس پژوهشکده ریزگرد شمالغرب کشور، نماینده دانشگاه در کارگروه هوای پاک استان، انتخاب پژوهشگر برتر ارتباط با صنعت دانشگاه، تالیف یک کتاب، راهنمایی و مشاوره ۷۰ پایان نامه و رساله دکتری، چاپ بیش از ۵۰ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی، و ارایه بیش از ۵۰ مقاله در کنفرانس و همایش ها و ... اشاره کرد.

یادآور می شود: رئیس دانشگاه تبریز همچنین طی نامه‌ای جداگانه‌ای از خدمات دکتر بهروز ساری صراف که پیش از این، ریاست دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی را بر عهده داشت، قدردانی کرد.

همین گزارش حاکی است؛ رشته جغرافیا ازرشته های بسیار قدیمی دانشگاه تبریز است و دارای قدمتی همزمان با تاسیس این دانشگاه دارد، با این وجود با عنایت به اینکه نام جغرافیا به تنهایی رسالت این رشته را نشان نمی داد در بهمن ماه ۱۳۹۲ هیئت رئیسه دانشگاه با تغییر نام دانشکده به جغرافیا و برنامه ریزی موافقت نمود و در همین راستا در شهریور ۱۳۹۶ نیز نام دانشکده به برنامه ریزی و علوم محیطی تغییر پیدا کرد و در حال حاضر این دانشکده دارای ۳۱ نفرعضو هیات علمی و پنج گروه آموزشی و یک گروه پژوهشی است.


( ۲۴ )

نظر شما :