راه اندازی زمین مینی گلف و بهکاپ در دانشگاه تبریز

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۳ کد : ۱۹۹۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۸۹۱

 

زمین مینی گلف و بهکاپ با حضور معاون دانشجوئی، رئیس و اعضای هیات گلف استان آذربایجان شرقی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز و علاقه مندان به این رشته در استادیوم دانشگاه تبریز راه اندازی و افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر موسی رضائی معاون دانشجویی دانشگاه در آئین افتتاح زمین مینی گلف گفت: دانشگاه‌تبریز با قدمت و وسعتی که دارد، در حوزه ورزش و تربیت بدنی هرچقدر هزینه و حمایت بشود ظرفیت دارد.

وی در ادامه افزود: دانشگاه تبریز در حال حاضر با بیش از 24 هزار نفر دانشجو و اجتماع نخبگان، مانند یک شهر است که نیازمندی هایی دارد و با بودجه های وزرات علوم نمی‌توان آنگونه که باید این نیاز ها را برطرف کرد و در این زمینه باید از طرف خیرین و مسئولین حمایت شود تا به‌ویژه در زمینه فعالیت‌های ورزشی کارهای لازم صورت بگیرد.

امیر کوین رئیس هیات گلف استان آذربایجان شرقی درباره افتتاح زمین های مینی گلف در دانشگاه تبریز گفت: انجمن گلف این فرصت را یافته تا در مجموعه فرهیخته و دانشگاهی قرار گیرد و ورزش گلف را به علاقه مندان بشناساند.

کوین در ادامه افزود: در حال حاضر و با استقرار شش زمین مینی گلف در دانشگاه تبریز، مربیان این رشته نیز برای آموزش به قشر دانشگاهی در این دانشگاه حضور خوهند داشت و  امیدواریم در آینده نیز شاهد پیشرفت و رونق این ورزش در بین دانشگاهیان باشیم.

رئیس هیات گلف استان همچنین از افتتاح زمین بهکاپ نیز در دانشگاه تبریز خبر داد و گفت: زمین بهکاپ نیز به صورت تکی و دسته جمعی برای استفاده علاقمندان افتتاح شد.

دکتر محمد‌رسول خدادادی مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه‌تبریز نیز در پایان این آئین گفت: در 16 ماه اخیر حدود 800 نفر از بیرون دانشگاه به منظور استفاده از امکانات‌ورزشی دانشگا‌تبریز به این مکان تردد داشتند که این حاکی از بستر مناسب ورزشی برای کل شهر و خود دانشگاه است که باید از آن نهایت استفاده را نمود.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه‌تبریز در پایان یادآور شد: در تربیت‌بدنی کار‌ها به صورت شبانه‌روزی است و پرسنل تربیت بدنی 24 ساعت در حال فعالیت و تلاش هستند و امیدواریم در آینده نیز شاهد پیشرفت‌ها و فعالیت‌های ورزشی بیشتری باشیم.

https://tabrizu.ac.ir/images/www/fa/page/editor/2021/1623485356-188cfa53a6ef3231c4e261acc132112e.gif  گزارش ویدئویی: توضیحات امیر کِوین، رئیس هیات گلف استان آذربایجان شرقی درباره راه اندازی زمین گلف

کلید واژه ها: دانشگاه تبریز مینی گلف بهکاپ


( ۱ )

نظر شما :