در آستانه سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تبریز

۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۱ کد : ۱۹۸۲۴ اخبار
تعداد بازدید:۶۷۶

میز ارتباطات مردمی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری ویژه دانشگاهیان، در دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی برای پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه آموزش عالی از امروز چهارشنبه 17 خرداد تا جمعه 19 خرداد 1402 در دانشگاه تبریز مستقر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، درنخستین روز استقرار و آغاز فعالیت میز ارتباطات مردمی(میز خدمت)، نشستی با حضور دکتر علی اصغر طیبی، رئیس گروه ارتقاء سلامت نظام ادارای و صیانت از حقوق مردم و رئیس دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مصطفی صحرایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر موسی رضائی معاون دانشجویی، اسماعیل برزگر مدیر حقوقی دانشگاه تبریز و مسئول میز ارتباطات ویژه‌ی دانشگاهیان مستقر در دانشگاه تبریز و دکتر جلیل شفق رئیس دانشکد‌ه‌ی کشاورزی برگزار شد و اعضای حاضر در این نشست برنامه های میز خدمت مستقر در دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، بعد از پذیرش مراجعه کنندگان و ملاقات آن‌ها با نماینده‌ی تام الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، درخواست‌های آنان ثبت شده و کد پیگیری ارسال می‌شود.

میز خدمت ویژه دانشگاهیان به منظور پاسخگویی به درخواست‌های مراجعین در حوزه آموزش عالی طی روزهای 17، 18 و 19 خرداد ماه از ساعت از ساعت 8  لغایت 18 در محل دانشکده‌ی کشاورزی مستقر خواهد بود.


( ۴ )

نظر شما :