اعزام کاروان زیارتی دانشگاه تبریز برای حضور در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره)

۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۷ کد : ۱۹۸۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۷۶۰


کاروان زیارتی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به همت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز و با شرکت ۱۱۰ نفر از دانشگاهیان این دانشگاه به مرقد مطهر امام راحل اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر یونس برزگر فرمانده بسیج کارکنان شهدای دانشگاه با اعلام این خبر گفت: هدف از شرکت در این مراسم، تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده که با توجه به عدم امکان شرکت در مراسم ارتحال در چند سال اخیر  به دلیل شرایط کرونایی کشور و مصادف شدن با ماه مبارک رمضان، مراسم امسال شور و حال خاصی داشت.
دکتر برزگر در ادامه با تاکید بر اینکه مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف ایران عزت و سربلندی خود را مدیون حضرت امام(ره) و بعد از ایشان، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه خلا بسیار شدیدی در انتقال واقعیات مربوط به معجزه انقلاب اسلامی و ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به نسل‌های جدید وجود دارد که باید بصورت جدی و با شیوه های مناسب این خلا پر شود. اینکه یک فرد بدون کوچکترین امکانات مادی و نظامی و ...، بلکه طبق فرمایش امروز رهبر عزیزمان، صرفا با نرم افزار ایمان و امید ۳ تحول بزرگ در سطح کشور، امت اسلامی و سطح جهان بوجود آورد و نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در هم بکوبد و پس از آن برخلاف تمامی انقلاب های جهان، بعد از چهار دهه بدون کوچکترین انحرافی، انقلاب با هدایت رهبر حکیم و فرزانه ای در مسیر اصلی خود پیش می رود اتفاقی است که شبیه معجزه بوده و باید ابعاد این موضوع برای نسل‌های جوان مخصوصا دانشجویان عزیز کاملا تبیین شود.
زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، حضور در مسجد مقدس جمکران و برگزاری مراسم عزارداری و مدیحه‌سرایی از دیگر برنامه‌های این کاروان بود.


( ۳ )

نظر شما :