معاون وزیر علوم در جلسه‌ی شورای صنفی کارکنان دانشگاه تبریز تاکید کرد؛

ضرورت اهتمام ویژه مدیریت دانشگاه تبریز بر بهبود معیشتی کارکنان

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۷ کد : ۱۹۵۲۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۷

 

معاون اداری، مالی و توسعه‌ی منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه‌ی شورای صنفی کارکنان دانشگاه تبریز، بر ضرورت اهتمام ویژه‌ی ریاست دانشگاه بر بهبود وضعیت معیشتی کارکنان این دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر علی خطیبی با حضور در جلسه‌ی شورای صنفی کارکنان دانشگاه تبریز، در جریان مشکلات، مطالبات و دغدغه‌های کارکنان این دانشگاه قرار گرفت و طی سخنانی گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان دانشگاه ها یکی از مهم‌ترین تکالیف وزارت علوم محسوب می‌شود.

وی در دامه گفت: باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور و مشکلاتی که کارکنان مجموعه‌ی وزارت علوم درگیر آن‌ هستند، انتظار ما از ریاست دانشگاه تبریز این است که تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و مطالبات کارکنان به کار بگیرد.

دکتر صفر نصراله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز نیز با تقدیر از حضور معاون وزیر در این جلسه‌، گفت: رفع دغدغه‌های کارکنان دانشگاه تبریز را به صورت جدی پیگیری خواهم کرد.

براساس این گزارش، اعضای شورای صنفی کارکنان دانشگاه تبریز به نمایندگی از سایر کارکنان این دانشگاه، نقطه‌ نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود را پیرامون مسائل صنفی، رفاهی و معیشتی بیان کردند.

 


( ۹ )

نظر شما :