برگزاری اولین جشنواره «یاز» در دانشگاه تبریز

۰۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۵ کد : ۱۹۳۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۳۴

 اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز با عنوان «یاز» برگزار می‌شود.
دکتر عادل طاهری مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز و دبیر جشنواره یاز با بیان اینکه نشریات دانشجویی از فعالیت‌های مهم و جریان‌ساز دانشگاهی است، گفت: این جشنواره با هدف ایجاد شوق و انگیزه در دانشجویان فعال در حوزه نشریات و شناسایی قلم‌های توانمند و ترغیب آنها به فعالیت جدی‌تر برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره یاز درادامه افزود: با ایجاد بستر مناسب رقابتی بین دانشجویان، از اثرات برتری که در یک سال اخیر در نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز منتشر شده است، تجلیل خواهد شد.
 دکتر طاهری بااشاره به اینکه در اولین جشنواره یاز که بصورت درون دانشگاهی خواهد بود، اظهار داشت: دانشجویان در سه بخش آثار، نشریات و بخش ویژه به رقابت خواهند پرداخت که در بخش آثار، قالب‌های تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله و یادداشت، گرافیک و صفحه‌آرایی و انواع مقالات بررسی خواهند شد؛ در بخش نشریات، انواع نشریات همراه با نشریات چندرسانه‌ای به رقابت خواهند پرداخت و بخش ویژه با دو محور استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش بنیان؛ دانشگاه و دانشجوی آزادی‌خواه و مطالبه‌گر در چهار قالب گزارش، مصاحبه، یادداشت و مقاله به رقابت با همدیگر خواهند پرداخت.
فراخوان ارسال آثار این جشنواره از ۵ تا ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲است.

خاطرنشان می شود؛ مراسم اختتامیه و معرفی افراد برگزیده همراه با نمایشگاه نشریات نیز در اوایل اردیبهشت‌ ماه برگزار خواهد شد.
 مدیر مسئولان و نویسندگان نشریات دانشجویی جهت ارسال آثار خود می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند: https://survey.porsline.ir/s/YAMFTW3

دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر از شیوه‌نامه اجرایی و داوری جشنواره به سایت www.culturalaffairs.tabrizu.ac.ir مراجعه نمایند.

 

کلید واژه ها: دانشگاه تبریز اولین جشنواره نشریات دانشجویی دکتر عادل طاهری جشنواره یاز مدیر امور فرهنگی


( ۱۰ )

نظر شما :