انتصاب رئیس جدید دانشکده حقوق و علوم اجتماعی

۰۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۱ کد : ۱۹۳۱۳ اخبار
تعداد بازدید:۴۴۱۸

با حکم رییس دانشگاه تبریز، رییس جدید دانشکده حقوق و علوم اجتماعی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز دکتر صفر نصراله زاده، طی حکمی دکتر رضا سکوتی نسیمی را به سمت رییس جدید  دانشکده حقوق و علوم اجتماعی این دانشگاه منصوب کرد.
در حکم وی آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده شما و با استناد به مفاد ماده ۶ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، برای مدت دو سال به عنوان رییس دانشکده حقوق و علوم اجتماعی منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.
برپایه همین گزارش، دکتر رضا سکوتی نسیمی، استاد گروه حقوق دانشکده حقوق و علوم اجتماعی است.
از سوابق اجرایی دکتر سکوتی نیز می توان به این موارد اشاره کرد: رییس دانشکده علوم انسانی واجتماعی، مدیر حقوقی دانشگاه تبریز، مشاور حقوقی استاندار آذربایجان شرقی، دبیر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه تبریز، دبیر استانی هم اندیشی استادان دانشگاه های استان، نماینده هیات اجرایی جذب در کمیسیون ماده یک ارتقاء، نایب رییس هیات بدوی  انتظامی رسیدگی به تخلفات هیات علمی دانشگاه، عضو کمیته تجدید نظر انضباطی دانشجویان، عضو کارگروه اخلاق در پژوهش، عضو کمیته نظارت برنشریات دانشگاهی، عضو کارگروه علمی جذب هیات علمی گروه حقوق، عضو شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، عضو کمیسیون تخصصی گروه علوم انسانی هیات ممیزه و...
همچنین تالیف بیش از۳۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر علمی، تالیف ۳جلد کتاب در حوزه حقوق مدنی وحقوق تجارت(انتشارات میزان و مجد، انتشارات تخصصی کتابهای حقوقی) از جمله سوابق علمی و پژوهشی این استاد گروه حقوق دانشکده حقوق و علوم اجتماعی است.

کلید واژه ها: دانشگاه تبریز رییس جدید دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دکتر رضا سکوتی نسیمی


( ۵۷ )

نظر شما :