ویژه دانشجویان/ ثبت نام اردوی راهیان نور دانشگاه تبریز

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۴ کد : ۱۹۰۷۰ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۱۷

 

ثبت نام بیست و هشتمین کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه تبریز آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مرحله ی اول ثبت نام بیست و هشتمین کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه تبریز به صورت اینترنتی ۱۸ بهمن ماه آغاز شده و ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد.
این اردو ویژه دانشجویان دانشگاه تبریز است و علاقمندان برای ثبت نام می توانند به آدرس اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/qc7PUeH مراجعه نمایند.
زمان اعزام کاروان بیست و هشتمین دوره اردوی راهیان نور به همراه زیارت حرم حضرت معصومه(س) از نیمه اسفندماه و به مدت ۷ روز اعلام شده است.
این اردو بیشتر با هدف بازدید از مناطق عملیاتی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت های رزمندگان سلحشور، شهیدان والامقام و جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس، آشنایی بیشتر دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای سطح معنوی، تجدید میثاق با شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها برگزار می شود.  
شرکت‌کنندگان در این اردو از مناطق جنگی ۸ سال دفاع مقدس از جمله مناطق فکه، شلمچه، هویزه، طلائیه، اروند کنار، کانال کمیل، برخی از یادمان ها و ...  بازدید می کنند.
یادآور می شود: بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز از سال ۱۳۷۲ با حمایت‌های همه جانبه این دانشگاه، آغازگر اعزام بزرگ‌ترین کاروان دانشجویان به مناطق جنگی در سطح دانشگاه‌های کشور بوده است.

کلید واژه ها: دانشگاه تبریز راهیان نور بیست و هشتمین کاروان بسیج دانشجویی


( ۱۳ )

نظر شما :