دکتر فرهادنیا خبر داد:

راه اندازی سامانه جدید اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۸ کد : ۱۸۰۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۲۸


رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه تبریز، از راه اندازی سامانه جدید اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر فرشاد فرهادنیا با اعلام این خبرگفت: با توجه به نیاز مبرم اعضای هیئت علمی به سامانه ای به روز، مناسب و استاندارد، جهت معرفی خود، که دارای امکانات ویژه باشد، مرکز فناوری اطلاعات بر آن شد تا با مطالعه و بررسی نیازها، سامانه ای را جایگزین وبگاه اساتید فعلی نماید.
وی افزود: سامانه جدید اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز با تلاش چندماهه و به همت استخراج بهترین نمونه های موجود، در حال نهایی شدن است و در آینده نزدیک از آن رونمایی خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی ها و امکانات جدید این سامانه گفت:امکان جستجوی هر هیئت علمی به چند روش در صفحه نخست سامانه، استاندارد بودن و مختصر بودن آدرس هر هیئت علمی در آدرس بار،امکان داشتن موتورهای علمی جستجوی Google Scholar و Scopus و ...، امکان ایجاد صفحات شخصی، امکان جستجوی همایش و نشریات کلیه اساتید در صفحه نخست سامانه، امکان مشاهده خلاصه مشخصات اعضای هیئت علمی در صفحه نخست سامانه، امکان پرینت از صفحات مقالات، کتابها، نشریات و ... از جمله قابلیت های این سامانه جدید می باشد.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه تبریز، در خاتمه از اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز خواست با توجه به اهمیت محتوای تولید شده در این سامانه و جایگاه آن در معرفی توانمندیهای این دانشگاه، در طول ده روز آتی با مطالعه دقیق ایمیل دریافتی از طرف مرکز فناوری اطلاعات (با عنوان: اطلاعات راهبری سامانه اعضای هیئت علمی) و با استفاده از راهنما، اقدام به تکمیل اطلاعات مورد نظر نمایند.


( ۱۲ )

نظر شما :