تاکید بر توسعه همکاری مشترک دانشگاه تبریز با صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی

۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۶ کد : ۱۵۴۶۴ اخبار
تعداد بازدید:۶۵۲
پیش از این صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز در ۵ ماده به همراه آیین نامه اجرایی در راستای بهره گیری بهینه از توان علمی و ظرفیت منابع دو طرف، تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کرده بودند.

مرتضی  صفری " مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با حضور در دفتر رییس دانشگاه تبریز و دیدار با هیات رییسه این دانشگاه بر توسعه همکاری مشترک در راستای بهره گیری بهینه از توان علمی و ظرفیت منابع دو طرف، تاکید کرد.

دکتر صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز در این دیدار ضمن تاکید و ابراز خرسندی بر توسعه همکاری های مشترک گفت: با تشکیل تیم های تخصصی در حوزه های مختلف و با بهره گیری بهینه از توان علمی و ظرفیت منابع دو طرف، می توان گام های موثر و تاثیرگذاری در راستای تحقق اهداف معین در سند چشم‌اندازبالادستی صورت داد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشگاه تبریز آماده هرگونه همکاری مشترک با صدا و سیما است، تصریح کرد: امروزه توانمندیها و ظرفیت های زیادی در بخش های مختلف در دانشگاه ها است، از این رو با بهره گیری از پتانسیل های دانشگاه و با کمک صدا و سیما می توان بسیاری از مشکلات و چالش های اجتماعی، فرهنگی، صنعت، اقتصاد و ... را برطرف نمود.
رئیس دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود نقش صدا و سیما را  در حرکت دانشگاه ها به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم ضروری بیان کرد و افزود: تولید علم و فناوری در دانشگاه ها باید بر اساس نیاز روز جامعه و حل مشکلات مردم باشد.
مرتضی  صفری مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی بر توسعه همکاری مشترک، خواستار استفاده از ظرفیت های دو دستگاه شد.  
لازم به ذکر است؛ در این دیدار حجت الاسلام محمد انوری؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، حجت الاسلام دکتر سعید علیزاده معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر جلال شیری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز در سخنانی خواستار توسعه همکاری مشترک با توجه به ظرفیت های طرفین شدند.
بر پایه همین گزارش؛ پیش از این صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز در 5 ماده به همراه آیین نامه اجرایی در راستای بهره گیری بهینه از توان علمی و ظرفیت منابع دو طرف، تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کرده بودند.
این تفاهم نامه همکاری بیشتر در راستای تحقق اهداف معین در سند چشم‌انداز، مشارکت همه جانبه و هم افزایی  سازمان ها و نهادها و ارگان های  اداری و تلاش برای  رونق تولید و اطلاع رسانی جامع عملکرد دستگاههای دولتی و ایجاد اعتماد با تکیه بر توانمندی های بومی و نظر به سوابق، تجارب، توانمندی ها و ظرفیت‌های دانشگاه و همچنین توان و ظرفیت ها وضریب تاثیر بی بدیل رسانه درفرهنگ سازی منعقد  شده است.

 


نظر شما :