ارتقا و تکمیل طرح صنعتی سازی آشپزخانه های دانشجویی دانشگاه تبریز

۱۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۰ کد : ۱۵۱۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۶۲

سه دستگاه فر کامبی استیمر مدل icombi pro سایز ۲۰۲ برای تجهیز آشپزخانه­های دانشجویی دانشگاه تبریز خریداری و نصب شد.

معاونت دانشجویی دانشگاه تبریز به منظور ارتقاء سطح کیفی تغذیه دانشجویی و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روغن و حامل‌های انرژی و تکمیل طرح صنعتی سازی آشپزخانه های دانشجویی دانشگاه تبریز، 3 دستگاه فر کامبی استیمر مدل icombi pro سایز ۲۰۲ خریداری ، نصب و راه اندازی نموده است.

قابلیت پخت انواع غذاها در دمای ۷۰ تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد و رطوبت ۰ تا ۱۰۰ درصدی، افزایش سرعت پخت این فرها نسبت به روش های سنتی حداقل ۵ تا 10 برابر، صرفه جویی مصرف روغن در پخت انواع غذاهای سرخ کردنی مثل ماهی، شنیسل و کوکو و ... تا ۹۵ درصد، صرفه جویی گاز۸۰ تا ۹۰ درصد ، تحول در تعداد و تنوع منوی غذای دانشجویی، قابلیت کنترل بسیار بالای دما و رطوبت در این فرها و حفظ ریزمغذی‌های انواع غذا ها ، کیفیت بالای قطعات و تکنولوژی بی نظیر ، کیفیت غذای پخته شده و یکنواختی پخت و همچنین سلامت غذا در این دستگاه ها، ایجاد تنوع روش های پخت و کیفیت و سلامت بیشتر غذا  و ... از مزایای استفاده از فر کامبی استیمر اعلام شده است.

لازم به ذکر است؛ در کنار ماشینهای ظرفشویی مایکو ساخت کشور آلمان و استفاده از تکنولوژی بخار و تامبلر و سایر دستگاه های موجود، راه اندازی این فرها جایگاه دانشگاه تبریز را به عنوان اولین دارنده آشپزخانه تمام صنعتی در کشور تثبیت نمود و این امر در ارائه غذایی سالم و با کیفیت عالی به دانشجویان عزیز نقش مهمی خواهد داشت.


( ۷ )

نظر شما :