برنامه های مختلف به مناسبت اربعین و هفته دفاع مقدس در دانشگاه تبریز برگزار شد

۰۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۱ کد : ۱۴۷۶۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۷۱


برنامه های مختلف به مناسبت فرا رسیدن اربعین حضرت ابا عبدالله حسین(ع) و بزرگداشت هفته دفاع مقدس به همت مدیریت امور فرهنگی دانشگاه تبریز با رعایت کامل پروتکل های  بهداشتی اعلامی ستاد ملی کرونا  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در همین راستا همزمان با اولین روز آغاز هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه تبریز با حضور پرشور  دانشگاهیان گرامی برگزار شد.
اجرای مسابقه کتابخوانی از کتاب آن بیست و سه نفر ویژه‌ی دانشجویان به صورت مجازی به همت بسیج دانشجوئی، اجرای مسابقه کتابخوانی از کتاب «اربعین، بستر ظهور» و اجرای مسابقه کتابخوانی از کتاب «آقای شهردار ـ بر اساس زندگی نامه سردار شهید مهندس مهدی باکری» به همت بسیج اساتید از دیگر برنامه های این ایام بوده است.
برگزاری تئاتر از مدینه تا مدینه در محل باغ اساتید دانشگاه با همکاری بسیح اساتید، برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در مسجد با سخنرانی حجت السلام و المسلین انوری و مداحی کربلائی سعید جبرائیلی به همت هیات شهدای دانشگاه، برگزاری همایش «نقش دانشگاهیان در دفاع مقدس» به همراه تجلیل از اساتید رزمنده دانشگاه به همت بسیج اساتید و برگزاری سلسله جلسات «با راویان نور» با حضور راویان دفاع مقدس به صورت هفتگی از جمله دیگر برنامه ها بوده است.
همچنین همزمان با برگزاری مراسم های فوق، کانون های فرهنگی مدافعان حرم و منتظران با توجه به محدودیت سفر زائرین برای پیاده‌روی اربعین در کربلا،  اقدام به برپایی موکب برای عموم شهروندان تبریز در فلکه دانشگاه نمودند.

 


( ۷ )

نظر شما :