تجلیل از دانشجویان مقام آور دانشگاه تبریز

۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰ کد : ۱۳۵۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۴۰


در مراسمی از دانشجویان مقام آور دانشگاه تبریز در حوزه های مختلف از جمله علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میر رضا مجیدی رییس دانشگاه تبریز در این آیین ضمن تقدیر از دانشجویان مقام آور این دانشگاه در بخش های مختلف گفت: بعد از شیوع همه گیری کرونا این نخستین برنامه ای است که در خدمت شما دانشجویان هستیم، از این رو حضور شما دانشجویان در محیط دانشگاه باعث نشاط، امید و شادابی محیط دانشگاه می شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولان و مدیران دانشگاه نیز در حد توان با فراهم نمودن بسترها و زیرساخت های لازم برای تعالی همه جانبه دانشجویان تلاش می کنند، تصریح کرد: در زمان ایام کرونا هم دانشگاه با مهیا نمودن زیرساخت ها و بسترهای مناسب سعی کرده دانشجویان را در محیط آرام و امن برای رسیدن به موفقیت های بیشتر یاری نماید.
رییس دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به موفقیت های دانشجویان مقام آور این دانشگاه در حوزه های مختلف یادآور شد: شما دانشجویان در کنار تحصیل در فعالیت های فوق برنامه های مختلف نیز شرکت کردید و در این خصوص هم به موفقیت ها و دستاوردهای مهمی دست یافته اید که این مایه افتخار و سربلندی شما دانشجویان را نشان می دهد.   
وی اضافه کرد: دانشگاه تبریز نیز در حد توان از افتخارات و مقام آوران این دانشگاه حمایت های لازم را انجام خواهند داد، بنابراین ضروری است شما دانشجویان برای رسیدن به موفقیت های دیگر برای سربلندی و اقتدار کشورمان با توجه به نیاز جامعه همچنان تلاش کنید.
وی تاکید کرد: دانشگاه تبریز بعد از دانشگاه تهران به لحاظ قدمت دومین دانشگاه جامع کشور، همواره در حوزه های های مختلف پیشگام بوده است و به افتخارات و دستاوردهای بزرگی هم دست یافته است که این در سایه همه تلاش دانشگاهیان بوده است.
وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه تبریز در اوایل شیوع همه گیری ویروس کرونا و با توجه به نیاز فوری و فراوان به محصولات ضدعفونی‌کننده، این محصول را تولید کرد، گفت: محلول ضدعفونی‌کننده سطوح و اشیاء به همت مرکز رشد و نوآوری این دانشگاه تبریز تولید و در اختیار دستگاه های مختلف قرار گفت.
حجت الاسلام محمد انوری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز هم در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن عید مبعث و همچنین تشکر و قدردانی از دانشجویان مقام آور دانشگاه تبریز در بخش های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی گفت: شما دانشجویان در کنار آموزش و تحصیل با فعالیت در بخش های دیگر، به افتخارات مهمی دست یافته اید که در جای خود بسیار ارزشمند است و باید از تلاش های صادقانه شما تجلیل بعمل آید.
وی در ادامه تجلیل و قدردانی از دانشجویان مقام آور و نخبگان دانشگاه را یک اصل پذیرفته شده در جامعه بیان کرد و افزود: هیچ کس منکر پشتوانه و حمایت از دانشجویان نخبه و نمونه را ندارد و این یک اصل پذیرفته شده ای است، اما باید به نحوه و تصمیم گیری چگونگی تجلیل از این عزیزان نیز باید دقت لازم را داشته باشیم.
بر پایه همین گزارش؛ در پایان این مراسم نیز از 70 دانشجو و مربی مقام آور در رشته های مختلف ورزشی در سال گذشته، دانشجویان راه یافته به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت(پیام روعی دانشجوی رشته روانشناسی بالینی مقطع دکتری تخصصی؛ کسب مقام اول رشته ی مقاله نویسی (بخش پژوهشی) در مرحله ی کشوری  سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، الهام شریعت خواه، رشته آشنایی با احادیث اهل بیت، افسانه رخشی، سبک زندگی اسلامی، هادی ولی زاده، سبک زندگی اسلامی، نوشین محسنی،آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، شادی خسروی آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و خانم زهرا اشرف رضایی، ترتیل قرآن کریم) و  از مقام آوران دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت تجلیل بعمل آمد.

 

 

لیست مقام آوران دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت

دانشجویان راه یافته به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت


( ۵ )

نظر شما :