جشنواره هنری محمد؛ پیامبر صلح و مهربانی در دانشگاه تبریز برگزار می شود

۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۲۷۸۹ اخبار
تعداد بازدید:۹۷۷۰

جشنواره هنری "محمد؛ پیامبر صلح و مهربانی " در قالب ‌پوستر و کاریکاتور با همکاری دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، محسن بابازاده مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز با اعلام این مطلب گفت: این جشنواره هنری در راستای اظهارات اسلام ستیزانه "امانوئل مکرون" رئیس جموری فرانسه، در اهانت به ساحت قدسی رحمه  للعالمین، حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله)، در قالب ‌پوستر و کاریکاتور در بین دانشگاهیان برگزار خواهد شد.

وی در ادامهT بیان مهربانی  حضرت محمد(ص)، نفی سیاست ایجاد تنش بین ادیان و تمدن ها، نفی فرهنگ تروریسم و تروریسم فرهنگی،  تبدیل نفرت پراکنی به بذل مهر و محبت،  تعامل ادیان به جای تقابل، رد استفاده ابزاری از دین توسط تروریستها، رد استفاده ابزاری از دموکراسی و حقوق بشر  توسط  نیروهای به ظاهر متمدن و پاسخ هنرمندانه به بی حرمتی را از جمله محورهای اصلی این جشنواره بیان کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا 28 آبان ماه سال جاری فرصت دارند که آثار خود را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره تلفن 09144107820 ارسال نمایید.

وی انتخاب آثار و داوری این جشنواره را 9  آذرماه 1399اعلام کرد و یادآور شد: آثار منتخب جشنواره هنری "محمد؛ پیامبر مهربانی" 16  آذرماه اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه هنرمندان می بایست از قشر دانشگاهی (اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان) باشند، تصریح کرد: هنرمندان دانشگاهی بدون هیچ محدودیتی با ثبت نام می توانند در این فراخوان شرکت کنند و هر هنرمند می تواند ۳ اثر، ارسال نماید.

به گفته وی در هر یک  از گروه های  اعلام شده در این فراخوان ،  ۱۰  اثر با اعطای لوح تقدیر به عنوان آثار  برتر معرفی و به  پنج  اثر برتر، لوح تقدیر و جوایزی تعلق خواهد گرفت و از هر گروه  ۲۰ اثر به مراحل نمایشگاه و چاپ در کتاب راه خواهند یافت.

*فایل راهنمای شرکت در جشنواره هنری "محمد؛ پیامبر صلح و مهربانی " دانشگاه تبریز

 


( ۵ )

نظر شما :