تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثار گران دانشکده فنی و مهندسی مرند

۱۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۴ کد : ۱۲۶۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۸۰

 

در هفته دفاع مقدس ازخانواده های معظم شهیدان شهدای دانشجوی مرند، جانبازان و ایثار گران دانشکده فنی و مهندسی مرند تجلیل بعمل آمد.  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در هفته دفاع مقدس از خانواده های معظم شهیدان والا مقام  ابراهیم جباری صاحباری و محمد حسین شفیعی از شهدای دانشجوی مرندی تجلیل بعمل آمد.

 این آیین با توجه به شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق تماس تلفنی توسط رییس دانشکده فنی مهندسی مرند و مسئول روابط عمومی این دانشکده برگزار شد.

همچنین در مراسم دیگری به مناسبت هفته دفاع مقدس از ارزش ها و فدارکاری های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثار گران توسط هیات رئیسه دانشکده فنی و مهندسی مرند قدردانی بعمل آمد. 

همین گزارش حاکی است؛ دانشکده فنی و مهندسی  مرند در سال تحصیلی ۱۳۷۴ رسماً افتتاح و فعالیت آموزشی خود را در رشته عمران نقشه برداری آغاز کرد و از سال تحصیلی ۱۳۷۵ با ایجاد رشته عمران- ساختمان های بتنی تعداد رشته های تحصیلی به دو رشته افزایش یافت. این دانشکده در راستای گسترش مراکز آموزشی، این دانشکده در حال حاضر در شش رشته تحصیلی (کارشناسی مهندسی عمران -نقشه برداری ،کارشناسی ناپیوسته مهندسی  تکنولوژی عمران -نقشه برداری، کارشناسی مهندسی عمران-عمران، کارشناسی ناپیوسته مهندسی اجرایی عمران ،کاردان فنی عمران ،کارشناسی ریاضیات وکاربردها ) فعالیت می کند.  این دانشکده با تکیه بر اساتید با تجربه و به کمک دانش روز و تحقیقات علمی درراستای اهداف علمی و پژوهشی و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمدگام بر می دارد.


( ۱ )

نظر شما :