آزمون اختصاصی دکتری تخصصی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز

۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۳ کد : ۱۲۶۴۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۹۴۱

 

آزمون اختصاصی پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پردیس بین المللی ارس با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

این آزمون روز جمعه با رعایت کلیّه موازین برگزاری آزمون سازمان سنجش آموزش کشور و اجرای تمام مصوبات ستاد ملی کرونا در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریز برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر سیّد صمد حسینی، پس از اتمام فرآیند برگزاری آزمون گفت: این آزمون اختصاصی با مجوز رسمی از دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نظارت سازمان سنجش آموزش کشور با حضور 554 نفر داوطلب متقاضی، متشکل از 286 نفر مرد و تعداد 268 نفر زن از داوطلبان در مقطع دکتری تخصصی و در مجموعه رشته های زبان، علوم اقتصادی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، زیست شناسی، بیوشیمی، مهندسی عمران، علوم اجتماعی، جغرافیا، تاریخ، علوم اعصاب شناختی مغز و شناخت ، روانشناسی، فیزیک، شیمی، کشاورزی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و کامپیوتر در یک نوبت صبح، در روز جمعه یازدهم مهر ماه سالجاری با موفقیت برگزار شد.

مشاور رئیس دانشگاه تبریز و رئیس پردیس های دانشگاه، افزود: آزمون ورودی برای نیمسال اوّل سالتحصیلی 1400-1399 در مقطع دکتری تخصصی با هدف توانمند سازی علمی کشور با برنامه ریزی دقیق و تعامل با گروه­های مختلف آموزشی دانشکده­های دانشگاه تبریز ، با پیاده سازی کامل فرآیند آزمون طبق برنامه مصوب وزارتخانه متبوع برگزار شد.

دکتر حسینی با اشاره  به فرآیند جذب دانشجو در مقطع دکتری تخصصی در سه مرحله، برگزاری آزمون اختصاصی، مصاحبه و بررسی پرونده افزود: روند پیش بینی شده در فرآیند پذیرش دانشجو برای اعلام نتایج اولیه از قبیل تصحیح اوراق داوطلبان و اعلام اسامی جهت حضور در مصاحبه و بررسی پرونده تا روزهای پایانی هفته آینده و نتایج نهایی تا پایان مهرماه 1399 در سایت پردیس های دانشگاه تبریز قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است؛ با توجه به مجوز های اخذ شده برای پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد، از سال آینده همین فرآیند جذب دانشجو برای پردیس بین المللی ارس (جلفا) دانشگاه تبریز محفوظ خواهد بود.

 


( ۱۲ )

نظر شما :