رقابت بیش از ۶۸ هزار داوطلب در آزمون سراسری ۹۹ در آذربایجان شرقی/ آزمون ۸ هزارو۹۸۴ نفر در دانشگاه تبریز

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۳ کد : ۱۲۳۷۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۰۵

 

کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ با رقابت 68 هزار و 914 داوطلب در آذربایجان شرقی در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریورماه همزمان در سراسر کشورمان در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، از شرکت68 هزار و 914 داوطلب در آزمون سراسری امسال در آذربایجان شرقی، آزمون 32 هزارو 890 نفر در 6 حوزه امتحانی شهرستان تبریز برگزار خواهد شد.

آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در دانشگاه تبریز نیز با رقابت 8 هزارو984 داوطلب در 5 گروه آموزشی در چها روز متوالی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.  

این آزمون در سالجاری در 5 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی، زبان های خارجی و علوم انسانی در 29 حوزه امتحانی در 19 شهرستان استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

همین گزارش حاکی است؛ پنجاه و هفتمین آزمون سراسری با حضور یک میلیون و ۱۴۶ هزار داوطلب در ۳۳۰۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود که از این تعداد ۵۸درصد را خانم‌ها و ۴۲ در صد را آقایان تشکیل می‌دهند که نتایج اولیه آزمون سراسری هفته اول مهرماه منتشر می‌شود و بعد از انتخاب رشته داوطلبان، هفته اول آبان ماه نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه برگزار می‌شود.

 

*فرآیند های اجرائی  و دستورالعمل های بهداشتی برای داوطلبان و خانواده های محترم ایشان

 

*فایل توصیه به والدین و داوطلبان:


لینک دانلود فایل

( ۷ )

نظر شما :