اطلاعیه شماره ۴ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز

۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰ کد : ۱۱۵۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۹۳

اطلاعیه شماره 4

 

با توجه به پرسش های مکرر دانشجویان عزیز دانشگاه تبریز، به اطلاع می رساند؛ با توجه به تاکیدات مسئولین محترم وزارت عتف، در وضعیت موجود تمام وقت و توان مسئولین دانشگاه در راستای راه اندازی و اجرای آموزش های الکترونیکی به بهترین وجه و فقط برای دروس نظری صرف شده است و فعلا هیچ تصمیم جدیدی با توجه به شرایط موجود در مورد تطویل ترم، حذف درس و یا ترم، مقررات خاص آموزشی، شهریه ها و هزینه خوابگاه گرفته نشده است. اما انشاالله در آینده نزدیک بر اساس دستورالعمل های وزارت عتف و شرایط آموزشی دانشگاه تصمیمات لازم اخذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

لذا دانشجویان عزیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشند که بطور قطع در تصمیمات متخذه حق و حقوق قانونی دانشجویان با انعطاف لازم به دلیل شرایط پیش آمده کرونایی در نظر گرفته خواهد شد. شایان ذکر است مشکلی از لحاظ دفاع از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری نخواهد بود که ساز و کار آن در اطلاعیه های آتی اعلام خواهد شد. در مورد نحوه اجرای دروس عملی فعلاً در هیچ دانشگاهی تصمیم گیری نشده و جای نگرانی وجود ندارد. همچنین نحوه اجرای مرحله دوم آزمون دکتری سال 1399 بر اساس بخشنامه های سازمان سنجش آموزش کشور عمل خواهد شد.

در نهایت تاکید دانشگاه به شرکت فعال تمامی دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی در کلاسهای الکترونیکی می باشد.

لازم به ذکر است؛ با توجه به تغییر بالاجبار شیوه آموزش حضوری به الکترونیکی در دروس نظری، به طور طبیعی در روزهای اول مشکلات و نواقصی وجود خواهد داشت ولی با همکاری و صبر و حوصله، مسئولین دانشگاه موظف به رفع آنها خواهند بود.


( ۳۱ )

نظر شما :