انتصاب دکتر امامعلی پور، به عنوان عضو شورای مرکزی نظارت بر وضعیت صنفی- رفاهی دانشجویان کشور

۲۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۵ کد : ۱۱۰۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۹۸

 

 

دکتر حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز برای دومین سال متوالی برای مدت یکسال دیگر به عنوان عضو شورای مرکزی نظارت بر وضعیت صنفی- رفاهی دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این ارتباط حکمی از سوی دکتر مجتبی صدیقی، معاون وزیر و رئیس سازمان اموردانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد که در آن آمده است: نظر به اهمیت جایگاه شورای مرکزی نظارت بر وضعیت صنفی- رفاهی دانشجویان و ضرورت برنامه ریزی، نظارت و پاسخگویی به امور ارجاعی از سوی شوراهای نظارت در دانشگاه ها، بدینوسیله به موجب این ابلاغ و به استناد ماده 23 آیین نامه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه های کشور، جنابعالی برای مدت یکسال به عنوان عضو شورای مرکزی نظارت بر وضعیت صنفی- رفاهی دانشجویان منصوب می شوید.

خاطر نشان می شود: در این شورا دو نفر از معاونین دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور حضور دارند که معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، دبیر شورای معاونین دانشجویی دانشگاه های  منطقه 3 کشور یکی از دو عضو این شورا است که طی دو دوره متوالی به عنوان عضو شورای مرکزی نظارت بر وضعیت صنفی- رفاهی دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شده است.

یادآور می شود: دکتر حسین امامعلی پور عضو هیات علمی دانشکده علوم ریاضی و معاون دانشجوئی دانشگاه تبریز است، دبیر معاونین دانشجوئی دانشگاه های منطقه3 کشور، عضو دبیران معاونان دانشجوئی دانشگاه های برتر کشور، عضو حقیقی شورای مرکزی نظارت بر وضعیت شورای صنفی رفاهی دانشجویان کشور و ... از جمله دیگر سوابق اجرایی عضو هیات رئیسه دانشگاه تبریز است.

 

 


( ۴ )

نظر شما :