امضای تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه تبریز با صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی

۰۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۶ کد : ۱۰۹۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۱۸

 

صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز در راستای بهره گیری بهینه از توان علمی و ظرفیت منابع دو طرف، تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این تفاهم نامه همکاری در راستای تحقق اهداف معین در سند چشم‌انداز، مشارکت همه جانبه و هم افزایی  سازمان ها و نهادها و ارگان های  اداری و تلاش برای  رونق تولید و اطلاع رسانی جامع عملکردها ی دستگاه های دولتی و ایجاد امید و اعتماد با تکیه بر توانمندی های بومی و نظر به سوابق، تجارب، توانمندی ها و ظرفیت‌های دانشگاه ، و همچنین توان و ظرفیت ها وضریب تاثیر بی بدیل رسانه درفرهنگ سازی منعقد  شده است.

این تفاهم نامه همکاری روز گذشته در 5 ماده به همراه آیین نامه اجرایی به امضای دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز و مهندس مرتضی  صفری " مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی رسید و مدت تفاهم‌نامه از زمان امضا 2 سال است و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

بر پایه همین گزارش؛ در حاشیه امضای این تفاهم نامه مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و رئیس دانشگاه تبریز در سخنانی بر استفاده از ظرفیت های دو دستگاه با توجه به مفاد این تفاهم نامه تاکید کردند.

 

 


( ۱ )

نظر شما :