تقدیر از برگزیدگان همایش کارآفرینی و آینده شغلی من دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی

۱۱ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۵ کد : ۱۰۷۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۰۵

 

در آیینی از برگزیدگان همایش" کارآفرینی و آینده شغلی من" در دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر بهروز ساری صراف، رییس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز در ابتدای این همایش ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به شرکت کنندگان طی سخنانی در زمینه کار آفرینی و نشاط دانشجویی با توصیه و تشویق دانشجویان در تعامل هر چه بیشتر با کارآفرینان و اساتید تاکید کرد.

وی در ادامه با تاکید بر توجه هر چه بیشتر مسئولان به تولید، اشتغال و آینده شغلی جوانان جویای کار تصریح کرد: همایش "کارآفرینی و آینده شغلی من" که اخیرا در این دانشکده برگزار شد با توجه به امر کارآفرینی و سیاست های دانشگاه تبریز در حذف مدرک گرایی صِرف، فعالیت بیشتر دانشجویان در تقویت روحیه و حسّ آینده نگری و ایجاد نشاط در بین دانشجویان بوده است.

همین گزارش حاکی است؛ در ادامه این مراسم که با حضور معاونین، اساتید و دانشجویان این دانشکده برگزار شد به برگزیدگان همایش کارآفرینی و آینده شغلی من که پیش از این با حضور امیر حسین جعفری مدیر عامل و موسس شرکت علاءالدین تراول در این دانشکده برگزار شده بود با اهدای جوایزی تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است؛ مراسم همایش کارآفرینی و آینده شغلی من 19 آبان ماه در آمفی تئاتر شماره 3 دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی با حضور بیش از 250 نفر از دانشجویان برگزار شده بود.

 


( ۷ )

نظر شما :