برگزاری جلسه هم اندیشی دبیرخانه ستاد بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه تبریز

۰۴ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۶ کد : ۱۰۶۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۳۹

در آستانه گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، سومین نشست هم اندیشی اعضای شورای مرکزی دبیرخانه  دائمی وحدت حوزه و دانشگاه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر مجیدی رئیس دانشگاه تبریز، انتخاب روز شهادت دکتر مفتح را به نام  روز وحدت حوزه و دانشگاه برای هماهنگی، همکاری و وحدت دو نهاد، مهم و تعیین کننده عنوان کرد و گفت: روز وحدت حوزه و دانشگاه  نباید به صورت نمادین برگزار شود و باید از ظرفیت های این دو بخش برای پیشبرد اهداف و مسایل مختلف کشور بهره مند شد.

حجت الاسلام  محمد انوری مسئول  نهاد نمایندگی مقام معظم  رهبری در دانشگاه تبریز نیز در این جلسه با اشاره به نحوه برگزاری مراسم سالجاری، از دانشگاهیان و حوزویان دعوت کرد، با ارائه طرح ها در تحقق وحدت حوزه و دانشگاه و پیشبرد  وظایف آنها، به ویژه بیانات مقام معظم  رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کمک نمایند. 

یادآور می شود: دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه استان آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز مستقر است.

همین گزارش حاکی است: بیست و هفتم آذرماه، یادآور عروج مجاهدی خستگی ناپذیر و عالمی ربانی، آیت اللّه مفتح، است که به پاس فعالیت های چشم گیر شهید مفتح در راه تحقق وحدت حوزه و دانشگاه و به خصوص لزوم ارتباط، همکاری و هم فکری حوزویان و دانشگاهیان، روز 27 آذر که سالروز شهادت دکتر مفتح نیز می باشد روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است.

 


نظر شما :