کارگاه آموزشی سامانه جامع امور دانشجویان( سجاد) در دانشگاه تبریز برگزار شد

۰۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۸ کد : ۱۰۵۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۹۵۲

 

کارگاه آموزشی سامانه جامع امور دانشجویان( سجاد) با حضور کارشناسان کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه کشور به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در ابتدای این کارگاه آموزشی معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، دبیر شورای موارد خاص استان و دبیر شورای معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه 3 کشور ضمن خیر مقدم به حضور کارشناسان کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه کشور در خصوص سامانه جامع امور دانشجویان(سجاد) توضیحاتی ارایه کرد.

بر پایه همین گزارش؛ این کارگاه آموزشی یک روزه با حضور نزدیک50 نفر از کارشناسان کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

در این کارگاه که با تدیس کارشناس IT و کارشناس کمیسیون بررسی موارد خاص سازمان امور دانشجویان با اهداف بالا بردن سطح ارتقای آموزش کاربران شورای بررسی موارد خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه کشور برگزار شد،  آخرین تغییرات اعمال شده در این سامانه‌ و همچنین برنامه‌های فنی در دست اقدام و آینده سامانه سجاد مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و در ادامه به سئوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

یادآور می شود: سامانه «سجاد» سامانه‌ای ملی مخصوص ارایه خدمات به دانشجویان است و سازمان امور دانشجویان متولی آن است و از جمله خدمات این سامانه برای دانشجویان می توان ثبت و پیگیری شکایات، درخواست ارز دانشجویی، بورس دولت‌های خارجی، لغو تعهد آموزش رایگان، درخواست تجدید نظر کمیته انضباطی، امحا سوء سابقه انضباطی، پذیرش دانشجویان قهرمان ورزشی، ثبت درخواست کارت شرکت در جشنواره ورزش همگانی، استعلام کد صحت، کارنامه سلامت روان و جسم دانشجویان ورودی جدید و ... اشاره کرد.

بر این اساس این کارگاه آموزشی نیز بیشتر با هدف آشنایی شرکت کنندگان با آخرین تحولات فنی این سامانه، جهت تسهیل و روان سازی بررسی شورای موارد خاص، یکسان سازی ارائه خدمات و عملکرد، دریافت گزارش عملکرد و صورتجلسات و ... برگزار شد.


( ۱ )

نظر شما :