سخنرانی تحت عنوان«ارتباط موثر» در دانشگاه تبریز برگزار شد

۰۱ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۵ کد : ۱۰۴۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۸۷

 

 سخنرانی و پرسش و پاسخ با موضوع «ارتباط موثر»  برای دانشجویان از سوی کانون همیاران سلامت مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر جلیل باباپور خیرالدین رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز در ابتدای این آیین ضمن خیرمقدم  به دانشجویان اظهار داشت: این سخنرانی جزو برنامه های تدوین شده این مرکز برای دانشجویان است که با مشارکت خود دانشجویان به اجرا در می آید.

 عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود خواستار همکاری و مشارکت بیشتر دانشجویان در برگزاری برنامه ها و آیین های مختلف با این مرکز شد.

یادآور می شود: در ادامه این برنامه سخنرانی و پرسش و پاسخ با موضوع «ارتباط موثر» با حضور دکتر خلیل اسماعیل پور استاد روانشناسی در تالار شهید شفایی دانشگاه تبریز برگزار شد

همین گزارش حاکی است: کانون همیاران سلامت مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز در سال 94 با هدف آموزش و پیشگیری در زمینه آسیب های اجتماعی، تلاش در جهت تقویت روحیه انسان دوستی و نوع دوستی در بین دانشجویان، جذب، ساماندهی و تربیت دانشجویان در انجام خدمات همیاری و در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی، توانمند سازی، تقویت روحیه خودباوری، اشتغال ، کارآفرینی و ... شروع بکار نموده است.

 

 

 


( ۱ )

نظر شما :