مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز برگزار شد

۲۱ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۸ کد : ۱۰۳۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۵۳

 

طی مراسمی با حضور دکتر حسین امامعلی پور معاون دانشجویی، مدیران و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه تبریز، با تکریم از رئیس سابق مرکز مشاوره دانشجویی این دانشگاه، رئیس جدید این مرکز معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه تبریز، دکتر جلیل باباپور خیرالدین عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز به سمت رئیس مرکز مشاوره دانشجویی این دانشگاه منصوب شده است.

در حکم صادره از سوی دکتر میررضا مجیدی آمده است: با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم و با حفظ سمت آموزشی برای مدت دو سال به عنوان رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبربر تعیین می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئلیت خطیر موفق و موید باشید.

خاطر نشان می شود: دکتر جلیل باباپور خیرالدین استاد دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز است. مدیر گروه روانشناسی، رئیس مرکز بهداشت و مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز، رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت کاربردی تبریز، نائب رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان آذربایجان شرقی، رئیس  سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان آذربایجان شرقی و ... از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی این استاد دانشگاه تبریز است.

یادآور می شود: پیش از این دکتر شهرام واحدی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز این سمت را برعهده داشت.

 


( ۵ )

نظر شما :