با تجلیل از ۱۰۰ دانشجو از ۱۰ دانشگاه استان؛ چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود/ فرصت ثبت نام ۲۹ مهرماه

۲۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۵ کد : ۱۰۳۸۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۴

دبیر چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی (جایزه علی پولاد) از تجلیل 100 دانشجوی برگزیده از 10 دانشگاه منتخب استان آذربایجان شرقی به میزبانی دانشگاه تبریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر حمید احمدی، دبیر چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی (جایزه علی پولاد) در این خصوص با اشاره به لزوم برگزاری چنین جشنواره ای در سطح استان اظهار داشت: دانشجویان نخبه به عنوان بخش مهمی از سرمایه‌ ملی در به ثمر رسیدن برنامه‌های توسعه علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و از این رو برگزاری چنین جشنواره های برای شناسایی، حمایت و تشویق آنان ضروری است.

وی اضافه کرد: در همین راستا، به منظور ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، حمایت و تشویق دانشجویان مستعد و متعاقباً هدایت این استعدادهای درخشان به سمت اولویت‌های راهبردی کشور، دانشگاه تبریز برای چهارمین سال پیاپی، در قالب برگزاری جشنواره ای دانشجویی، جایزه ای تحت عنوان جایزه بزرگ علمی دانشجویی (جایزه علی پولاد) را به حائزین شرایط اعطا می کند.

دکتر احمدی در ادامه با اشاره به شرایط شرکت کنندگان در این جشنواره افزود: دانشجویان شاغل به تحصیل و همچنین دانش آموختگانی که در سال 98 فارغ  التحصیل شده اند، مشروط بر این که بالاترین مقطع تحصیلی خود را در یکی از 10 دانشگاه منتخب استان آذربایجان شرقی شامل دانشگاه تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه مراغه، دانشگاه بناب، دانشگاه پیام نور (واحدهای استان آذربایجان شرقی)، دانشگاه آزاد اسلامی (واحدهای استان آذربایجان شرقی) و دانشگاه جامع علمی- کاربردی (واحدهای استان آذربایجان شرقی) سپری نموده باشند، می توانند نسبت به تهیه و ارسال مدارک جهت شرکت در این رقابت اقدام نمایند.

به گفته وی، متقاضیان ابتدا بایستی شیوه نامه اجرایی جایزه را که از طریق وب سایت dotsa.tabrizu.ac.ir در دسترس عموم قرار دارد، به دقت مطالعه نمایند. سپس فرم ثبت نام را تکمیل نموده و به همراه مدارک و مستندات لازم (مذکور در ماده (4) شیوه نامه اجرایی)، حداکثر تا 29 مهرماه سال جاری، به آدرس پستی دبیرخانه ارسال نمایند.

عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در خصوص نحوه داوری نیز یادآور شد: هیأت داورانی متشکل از اعضای هیأت علمی دانشگاه های منتخب ده گانه، بررسی پرونده های واصله را بر عهده خواهند داشت و نحوه امتیازدهی به سوابق مختلف آموزشی، پژوهشی و فناوری متقاضیان بر مبنای شیوه نامه اجرایی چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی خواهد بود که توسط گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز تدوین شده و به تصویب هیأت رئیسه دانشگاه رسیده است.

دکتر احمدی در خاتمه با اشاره به این که از دانشجویان منتخب با اهدای لوح سپاس، تندیس افتخار و جایزه نقدی، تجلیل به عمل خواهد آمد، تصریح کرد: مجموع جوایز نقدی در نظر گرفته شده برای نفرات برگزیده، بالغ بر 3.5 میلیارد ریال است که توسط علی پولاد، خیر حوزه های فرهنگی، اجتماعی و علمی تقبل شده است.


( ۴ )

نظر شما :