به میزبانی دانشگاه تبریز؛ نشست مدیران رفاهی دانشگاه های سطح یک کشور برگزار شد

۱۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۳ کد : ۱۰۳۳۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۱۸

 

هفتمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه های سطح یک کشور به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر رضا اسدپور مشاور رئیس در امور رفاهی دانشگاه تبریز در این نشست ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان توجه به امور رفاهی دانشگاهیان اعم از هیات علمی و کارکنان از سوی مسئولان دانشگاه ها را ضروری بیان کرد و گفت: در همین راستا و برای حل مشکلات رفاهی دانشگاهیان می توان از ظرفیت های هیئت امنای آن دانشگاه ها بهره مند شد.

وی همچنین داشتن حفظ شان و حرمت متقاضیان استفاده از خدمات و امکانات رفاهی در دانشگاه ها را ضروری بیان کرد و یادآور شد: مدیران رفاهی دانشگاه ها برای انجام امور رفاهی و ارائه خدمات هرچه بهتر به کادر دانشگاه های خود ضروری است از هیئت امناء دانشگاه های خود به شکل قانونی مجوز داشته باشند.

کامران خان ماکو مدیرمنابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه تبریز نیز در این آیین با ارایه گزارشی از روند امور خدمات رفاهی به دانشگاهیان این دانشگاه گفت: دانشگاه تبریز در سال های اخیر گام های موثری از لحاظ کمیت و کیفیت برای ارایه خدمات رفاهی بهتر به دانشگاهیان این دانشگاه برداشته و در همین راستا آماده انتقال تجربیات موفق خود به دیگر دانشگاه ها است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه با همفکری، وحدت رویه و انتقال تجربه می توان برای ارایه خدمات رفاهی بهتر به دانشگاهیان بیش از اینها عمل کرد و یادآور شد: مدیران رفاهی دانشگاه ها برای  ارتقاء کمی و کیفی خدمات  و جلوگیری از اختلاف در نحوه ارئه خدمات لازم است با همفکری و تبادل تجربیات، وحدت رویه داشته باشند.

خان ماکو در خاتمه برآمادگی دانشگاه تبریز بر ارائه خدمات  به دیگر دانشگاه ها را به صورت تهاتری و بهره مندی متقابل از امکانات آنان  تاکید کرد و گفت: با توجه به وجود امکانات مطلوب در این دانشگاه آمادگی ارائه خدمات به سایر دانشگاه ها را داریم.

محمد علی گودرزی مدیر کل امور رفاهی دانشگاه تهران و دبیر نشست نیز ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه تبریز، انتقال تجربیات، تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی از عملکردها و برنامه های پیش رو را ازجمله اهداف این نشست بیان کرد و گفت: انتقال تجربیات و به اشتراک گذاری آنها از مهمترین  نتایج چنین  نشست هائی است و امید است با کاربردی نمودن این نتایج آثار مثبتی در ارتقاء امور رفاهی دانشگاهیان  بوجود آید.

وی در ادامه هم افزائی و افزایش توانمندی ها را از جمله دیگر از نتایج چنین نشست هایی بیان کرد و افزود: همفکری درمورد مسائل رفاهی علاوه بر وحدت رویه و تشریک مساعی در حل  مشکلات موجب شناسائی و خلق فرصت های جدید  و به اشتراک گذاری امکانات و توانمدی ها می شود.

همین گزارش حاکی است؛ دانشگاه های منطقه یک کشور شامل دانشگاه های تهران، تبریز، صنعتی شریف، خواجه نصیر، تربیت مدرس تهران، امیرکبیر، علامه طباطبائی، شهید بهشتی، علم و صنعت ایران، فردوسی مشهد، شیراز، اصفهان  و صنعتی اصفهان است.


نظر شما :