دیدار اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه تبریز با مسئول نهاد این دانشگاه

۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۷ کد : ۱۰۳۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۷۴

 

اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه تبریز با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، حجت الاسلام محمد انوری در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در این تشکل بر لزوم کار تشکیلاتی تاکید کرد و یادآور شد: کار تشکیلاتی، نرم افزار اصلی تشکل های دانشجویی است.

وی افزود: کار تشکیلاتی باید با علم و آگاهی و با روحیه جهادی باشد؛ حرکت عالمانه، اقدام از روی بصیرت و آگاهی و پرهیز از شتاب زدگی، در کار تشکیلاتی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با بیان اینکه لازمه کار تشکیلاتی داشتن اندیشه جهانی و نگاه تمدنی است، خاطر نشان کرد: داشتن چشم انداز و ترسیم دقیق افق های پیش رو، باعث اثر بخشی بیشتر و موجب افزایش امید و انگیزه های مثبت در اعضای تشکل میشود.

وی در ادامه با تاکید بر رسالت های مهم تشکل های دانشجویی اضافه کرد: تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی مخصوصا در عرصه های علمی و درکنار آن، بیان مشکلات و درد های جامعه، ورود به عرصه مبارزه با فساد و بی عدالتی از رسالت های مهم تشکل های دانشجویی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در پایان با اشاره به اهمیت تقویت روحیه مطالبه گری تصریح کرد: تشکل های دانشجویی فقط به مطالبه گری فردی از مسئولان در اتاق های دربسته و جلسات خصوصی اکتفا نکنند بلکه باید از تریبون های رسمی که در اختیار دارند استفاده کنند و مطالبات خود را فریاد بزنند.

شایان ذکر است در این دیدار اعضای شورای مرکزی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز به بیان دیدگاه های خود در مسایل مختلف دانشگاه پرداختند.


( ۳ )

نظر شما :