مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز: ستاد استقبال زمینه سازی، برای ایجاد دانشگاه تراز جامعه اسلامی است

۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰ کد : ۱۰۱۸۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۰۸۱

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز، هدف از ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه را کمک به دانشجویان جدید الورود و زمینه سازی برای ایجاد دانشگاه تراز جامعه اسلامی در زمینه های مختلف عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، حسین کاظمی در این ارتباط با بیان اینکه شروع و زیربنای اجرای طرح ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید با بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز بوده است، اظهار داشت: اجرای این طرح در دانشگاه تبریز بعد از گذشت حدود دو دهه از زمان شروع آن، سایر دانشگاه های سراسر کشور نیز با الگو قرار دادن این دانشگاه این طرح را اجرا می کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه هدف این طرح بیشتر کمک به دانشجویان جدید الورود و خدمت در جهت رشد سطح فرهنگی و اجتماعی  و به ویژه ایجاد دانشگاه تراز جامعه اسلامی بوده است، خاطر نشان کرد: ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه یکی از مهمترین برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در طول تابستان است که با فعالیت گروهی از اعضای این تشکل به همراه و مشارکت و همکاری گروه های مختلف از تیم هایی دیگر تشکل های دانشجویی، علمی و فرهنگی این دانشگاه در زمینه های مختلف رسانه ای، فرهنگی، علمی، آموزشی و ... بدون هیچ چشم داشتی در راستای اهداف تعیین شده، فعالیت می کنند.

کاظمی همچنین با تاکید بر اینکه اعضای بسیج در مراکز اداری و آموزشی در سطح دانشگاه و خوابگاه ها در قالب غرفه های مختلف از جمله غرفه های از من بپرس در تمام طول زمان ثبت نام آماده راهنمایی ورودی های جدید هستند، یادآور شد: پاسخگویی تلفنی از امروز 25 شهریورماه همه روزه از ساعت 10 الی 12 و 14 الی 18 دایر است و دانشجویان می توانند با تماس با شماره های با شماره های 33393218 و 33393238 (پیش شماره041 ) سوالات خود را مطرح کنند.

وی در خاتمه تصریح کرد: دانشجویان علاقمند می توانند برای اطلاع سریع از وقایع و رویداد های مربوط به دانشگاه و بسیج دانشجویی هم در زمان ثبت نام و هم در طول سال، به سایت www.basijtu.org  و کانال عصر دانشجو به آدرس @asr_daneshjoo در پیام رسان های سروش و ایتا مراجعه و سوالات خود را با ادمین کانال عصر دانشجو و یا در سایت فوق مطرح کنند.


( ۲۲ )

نظر شما :