به پاس خدمات در دانشگاه های منطقه سه کشور؛ معاون وزیر علوم از معاون دانشجویی دانشگاه تبریز تقدیر کرد

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۵ کد : ۱۰۱۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۳۸

دکتر مجتبی صدیقی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حکم و لوح سپاسی در راستای اجرای هدفمند و هر چه بهتر امور دانشجویان دانشگاه های منطقه سه کشور از دکتر حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، و دبیر منطقه سه کشور قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در متن لوح سپاس دکتر صدیقی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دکتر امامعلی پور،آمده است: بی تردید حفظ و ارتقای سطح دانشگاه ها در عرصه های مختلف، با هدف رشد و تعامل سازنده دانشجویان و توسعه خدمات به آنان در نظام آموزش عالی کشور، مدیون همت والا، کوشش ها و احساس مسئولیت اساتید و مدیران گرانقدری است که دانش و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی کشور عزیزمان ایران قرار داده اند. بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش های ارزشمند و صادقانه جنابعالی در راستای اجرای هدفمند و هر چه بهتر امور دانشجویان دانشگاه های منطقه سه کشور ابراز می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال در جهت تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با تداوم خدمت به جامعه دانشجویی دانشگاه های آن منطقه موفق باشید.


( ۱ )

نظر شما :