به میزبانی دانشگاه تبریز؛ آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی شمالغرب کشور برگزار شد

۰۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۷ کد : ۹۹۳۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۱۸

آزمون عملی نیمه متمرکز رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی سال 99- 1398 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شمالغرب کشور با حضور بیش از 1700 داوطلب به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمد رسول خدادادی نماینده تام الاختیار دانشگاه تبریز در آزمون عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی منطقه شمالغرب کشوردر این ارتباط با بیان اینکه در این آزمون داوطلبان کنکور سراسری استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل شرکت داشتند، اظهار داشت: این آزمون عملی با حضور 1733 داوطلب طی دو روز به طور جداگانه برای دانشجویان دختر و پسر برگزار شد که از این تعداد 932 نفر داوطلب دختر و 801 نفر داوطلب پسر بودند.

عضو هیات علمی دانشگاه تبریز هدف از برگزاری این آزمون را سنجش وضعیت تندرستی و آمادگی جسمانی داوطلبان برای گزینش در رشته تربیت بدنی در دانشگاه‌ها اعلام کرد.

به گفته وی اندازه گیری قد و وزن، معاینه پزشکی و بدنی، آزمون عملی هم شامل  9 ایستگاه ورزشی بارفیکس، دریبل توپ با پا  و دریبل با دست، دراز و نشست، موانع غلت، چابکی،  پرتاب توپ، دوی 250 متر برای پسران و 150 متر برای دختران از جمله موارد این آزمون بود.

دکتر خدادادی در نهایت تاکید کرد: نتایج این آزمون به همراه نمره کتبی این دواطلبان در آزمون سراسری امسال اعلام خواهد شد.

 


( ۱۴ )

نظر شما :