۱۰ مرداد؛ اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تبریز آغاز می‌شود

۰۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۷ کد : ۹۹۱۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۳۲

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تبریز در منطقه چاراویماق استان آذربایجان شرقی با محوریت محرومیت‌زدایی به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه 10 مردادماه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، حسین کاظمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در این ارتباط با بیان اینکه این اردوی جهادی در محرومترین مناطق استان آذربایجان شرقی یعنی شهرستان چاراویماق برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اردوی جهادی حاج عبدالله والی از 10 الی 20 مردادماه به مدت10روز با حضور 60 دانشجو برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این اردو در پنج قسمت جداگانه از جمله عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، کشاورزی و دامپروری اجرا خواهد شد، یادآور شد: بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری اردوهای جهادی و تقویت روحیه جهادی در دانشجویان و نخبگان جوان اقدام به برگزاری این اردوی جهادی کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به لزوم برپایی این اردو خاطر نشان کرد: در این اردوی جهادی دانشجویان ضمن خودسازی و تهذیب نفس می توانند در جهت رفع محرومیت یا محرومیت زدایی همچنین در محورهای توسعه و پیشرفت حوزه های عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، کشاورزی و دامپروری این منطقه گام های موثری بردارند.

به گفته وی بر این اساس فراخوانی جهت ارایه ایده های نو توسط نخبگان و اساتید دانشگاهی که منجر به طرحی متفاوت جهت توانمندسازی و محرومیت زدایی مناطق روستایی مذکور در اردوی جهادی شد که ماهیت اردو براساس آن ساخته و پرداخته شده است.

وی در خاتمه از دانشگاهیان و سایر علاقه مندان خواست، با کمک های علمی و مالی در این راه یاری گر دانشجویان این  اردو از طرق مراجعه به سایت basijtu.org، پیامک به شماره تلفن ۰۹۳۹۹۵۷۲۷۰۰ و یا ارسال پیام به ادمین کانال عصر دانشجو در پیام‌رسان سروش asr_daneshjoo@ باشند.


( ۴ )

نظر شما :